ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی بازنگری آیین‌نامه ارزیابی و ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی (31 تیر 92)

بازنگری آیین‌نامه ارزیابی و ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی (31 تیر 92)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تغییرات آیین‌نامه ارزیابی و ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد حسن طریقت منفرد، گفت: در آیین‌نامه موجود شورای عالی انقلاب فرهنگی ارزیابی و ارتقای استادان بر اساس وظایف آموزشی تدوین شده است.


وی افزود: در حالی که بخش عظیمی از برنامه کار و فعالیت استادان شاغل در گروه علوم پزشکی در بیمارستان‌های آموزشی به همراه کار و فعالیت بهداشتی و درمانی برای مردم و بیماران می‌گذرد، بر این اساس آیین‌نامه ارزیابی و ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی در دست تغییر است.


طریقت با بیان اینکه در آیین‌نامه فعلی در زمینه استادان شاغل در بخش بهداشت و درمان خلاء هایی وجود دارد که در دست اصلاح است، به لزوم رعایت کرامت انسانی بیماران تاکید کرد و گفت: انتظار داریم در مراکز درمانی، آموزشی رعایت کرامت بیماران سرلوحه کارها باشد و خدای نکرده به بهانه آموزش عارضه مضاعفی به بیماران تحمیل نشود.

کلمات کلیدی: ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی، نحوه ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی، چگونگی ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی، شرایط ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی، آیین نامه ارتقاء استادان گروه علوم پزشکی، نحوه ارزیابی استادان گروه علوم پزشکی

آمار بازدید: 226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image