ارتباط مستقیم با 30776 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اعطای پاداش به اساتید موفق در آفریقای جنوبی (29 تیر 92)

اعطای پاداش به اساتید موفق در آفریقای جنوبی (29 تیر 92)

تعدادی از دانشگاه‌های آفریقای جنوبی قصد دارند با در نظر گرفتن مزایایی برای اساتید فعال و موفق در این کشور، سطح تولید تحقیقات و مطالعات دانشگاهی را افزایش دهند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه «استلن بوش» در آفریقای جنوبی به عنوان مرکز تحقیقاتی پیشرو در این کشور قصد دارد با در نظر گرفتن مزایای ویژه برای اساتید موفق و پرکار، حجم انتشارات علمی و دانشگاهی خود را افزایش دهد.



اهدای 50 جایزه به 39 نفر از اساتید محقق در دانشگاه استلن بوش، این دانشگاه را به بزرگترین مرکز معتبر تولید تحقیقات دانشگاهی در سال 2011 میلادی در آفریقای جنوبی تبدیل کرد.



از این 39 محقق که هر کدام مبلغ پنج هزار دلار پاداش دریافت کرده‌اند، 11 نفر نیز به دلیل کسب امتیاز بالا در انتشار تحقیقات علمی و دانشگاهی، علاوه بر پاداش فوق، 5000 دلار نیز پاداش اضافی دریافت کردند.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، سیستم میزان اعطای این مزایای دولتی منطبق با تعداد مقاله‌ها، کتاب‌ها و نشریات ارائه شده در همایش‌های معتبر است.



این سیستم در دانشگاه‌های مختلف متفاوت است به عنوان مثال موسسات علمی و دانشگاه‌هایی که مقالات بین‌المللی آنها از مقالات چاپ شده در نشریات داخلی بیشتر باشد، پاداش بیشتری را دریافت خواهند کرد.

کلمات کلیدی: اعطای پاداش به اساتید موفق، اخبار اعطای پاداش به اساتید موفق، اعطای پاداش، اساتید موفق، اساتید موفق در آفریقای جنوبی، دانشگاه‌های آفریقای جنوبی، تحصیل در دانشگاه‌های آفریقای جنوبی، اساتید دانشگاه‌های آفریقای جنوبی

آمار بازدید: 296 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image