ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اجرای طرح‌های پژوهشی ارزشی در واحد تهران شمال دانشگاه آزاد (27 تیر 92)

اجرای طرح‌های پژوهشی ارزشی در واحد تهران شمال دانشگاه آزاد (27 تیر 92)

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد با بیان اینکه برنامه‌های این دانشگاه حول دو محور اصلی علمی- تخصصی و ارزشی- فرهنگی سامان داده شده است، گفت: طرح‌های پژوهشی ارزشی در دستور کار این دانشگاه است.


مسعود اخوان‌فرد رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه برنامه‌های این دانشگاه حول دو محور اصلی علمی تخصصی و ارزشی فرهنگی سامان داده شده است، گفت: در عرصه فرهنگی با رویکرد علمی ـ فرهنگی طرح‌های پژوهشی ارزشی را در دستور کار داریم.

وی افزود: این طرح‌ها در رابطه با موضوعاتی نظیر کارگاه‌های ویژه جنگ نرم در عرصه‌‌های مختلف، کارگاه پوشش و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

به گفته اخوان‌فرد، کرسی‌های آزاداندیشی این دانشگاه نیز با همین موضوعات دایر می‌شود.

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اظهار داشت: در کرسی‌های آزاداندیشی به مباحث آسیب‌شناسی فرهنگی،‌ طرح سبک زندگی اسلامی ایرانی از نظر اساتید و دانشجویان پرداخته می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین کارگاه‌های ویژه جنگ نرم در عرصه‌‌های مختلف، کارگاه پوشش و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد مقاومتی نیز در این دانشگاه دایر شده است که این کارگاه‌های ویژه با مدل علمی صورت می‌گیرد.

اخوان‌فرد افزود: فرهنگ‌سازی در این دانشگاه بر اساس موازین ارزشی برای پیاده‌سازی ابعاد مختلف قانون اساسی و تدابیر مقام معظم رهبری انجام می‌شود و در این راستا کمک به دولت اعتدال نیز در حیطه علم و فرهنگ رفتاری صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی مستمر برای بازدید دانشجویان از اماکن فرهنگی و دیدار چهره به چهره با ایثارگران و جانبازان و برگزاری مناسبات مختلف مذهبی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه است.

کلمات کلیدی: واحد تهران شمال دانشگاه آزاد، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد، اخبار جدید واحد تهران شمال دانشگاه آزاد، طرح های پژوهشی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد، طرح‌های پژوهشی ارزشی

آمار بازدید: 710 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image