ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری آزمون مرحله کشوری رشته‌های کتبی جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی (26 تیر 92)

برگزاری آزمون مرحله کشوری رشته‌های کتبی جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی (26 تیر 92)

مسئول بخش معارف اسلامی پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان از ابلاغ دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون مرحله کشوری رشته‌های کتبی جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صالحی گفت: بنا بر مصوبه جلسات شورای سیاستگذاری جشنواره‌های قرآنی و فرهنگی سال جاری و با هدف تسهیل در روند برگزاری آزمون‌های مرحله کشوری هجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان و همچنین پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی که با ایام ماه مبارک رمضان مصادف شده است، مقرر شد این آزمون‌ها در هر یک از دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شود.



وی تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی که در24 تیر ماه به کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال شده است، زمان برگزاری آزمون‌ها در روز دوشنبه 31 تیرماه از ساعت 9 صبح است و دانشجویان ساکن در هر شهر می‌توانند با هماهنگی دانشگاه محل تحصیل خود، در نزدیکترین دانشگاه محل سکونتشان در این آزمون‌ها شرکت کنند.



شایان ذکر است، از برگزیدگان این بخش از جشنواره‌ها در اختتامیه جشنواره‌ها که بعد از ماه مبارک رمضان به میزبانی دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار(جشنواره قرآنی) و ارومیه (جشنواره فرهنگی) برگزار می‌شود، تقدیر به عمل می‌آید و نفرات برتر در گروه دانشجویان به جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور راه می‌یابند.

کلمات کلیدی: جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی، آزمون جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی، آزمون کشوری جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی، جشنواره‌، فرهنگی و قرآنی، آزمون مرحله کشوری، رشته‌های کتبی جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image