ارتباط مستقیم با 30773 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اختصاص گرنت فرهنگی به فعالیتهای فردی اساتید از سال آینده (25 تیر 92)

اختصاص گرنت فرهنگی به فعالیتهای فردی اساتید از سال آینده (25 تیر 92)

رئیس دانشگاه ارومیه از اختصاص گرنت فرهنگی به اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد و گفت: تا کنون گرنت فرهنگی به فعالیت های گروهی اساتید تعلق می گرفت ولی از سال آینده تحصیلی به فعالیت های فردی اساتید در زمینه فرهنگی هم گرنت تعلق خواهد گرفت.


دکتر حسن صدقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اساتید دانشگاه ارومیه براساس فعالیت های فرهنگی گروهی که در طول سال انجام می دهند تشویق شده و گرنت فرهنگی دریافت می کنند.

وی با بیان این مطلب که بودجه فرهنگی دانشگاه ارومیه 750 میلیون تومان است، افزود: درصورتی که بودجه دانشگاه افزایش یابد اختصاص گرنت فرهنگی به صورت فردی به اساتیدی که برنامه فرهنگی بدیع و خلاقانه ای داشته باشند نیز تعلق خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه ارومیه تصریح کرد: تاکنون بیشتر فعالیت های فرهنگی اساتید در قالب گروهی بوده و کمتر فعالیت فرهنگی به صورت فردی صورت گرفته است امیدواریم با افزایش بودجه دانشگاه بتوانیم از فعالیت های فرهنگی فردی اساتید نیز حمایت کنیم.

کلمات کلیدی: گرنت فرهنگی، اختصاص گرنت فرهنگی، گرنت فرهنگی اساتید دانشگاه، فعالیتهای فردی اساتید، فعالیتهای فردی اساتید دانشگاه، گرنت فعالیتهای فردی اساتید دانشگاه، اختصاص گرنت فرهنگی به اعضای هیات علمی دانشگاه

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image