ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه بررسی پرونده متقاضیان بورس دکتری دستگاههای اجرایی توسط اساتید 5 گروه (24 تیر 92)

بررسی پرونده متقاضیان بورس دکتری دستگاههای اجرایی توسط اساتید 5 گروه (24 تیر 92)

به گفته معاون بورس وزارت علوم، پرونده متقاضیان بورس دکتری دستگاههای اجرایی توسط استادان پنج گروه مورد بررسی قرار گرفت.


حسن مسلمی نائینی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: بررسی شرایط داوطلبان بورس دکتری دستگاههای اجرایی به اتمام رسیده و تنها پرونده 200 نفر از متقاضیان برای بررسی و اعلام نظر باقی مانده است.

وی ادامه داد: در فرایند ثبت نام 18 هزار نفر در سامانه کاربرد اعلام تقاضا کردند اما در کل مدارک 1200 نفر کامل بود و بررسیها در پنج گروه فنی مهندسی، علوم انسانی، مهندسی کشاورزی، هنر و علوم پایه توسط استادان صورت گرفت.

به گفته معاون بورس وزارت علوم، بعد از تایید مدارک توسط استادان مربوطه، دانشگاهها فرایند مصاحبه از متقاضیان را آغاز می کنند.

مسلمی با تاکید دوباره بر بررسی یک مشکل جامعه تحت عنوان یک طرح پژوهشی در بورس دکتری دستگاههای اجرایی، اظهار داشت: متاسفانه حمایتهای مالی صورت گرفته توسط پیمانکار از کارمندان متقاضی بورس بدون اطلاع اعلام شده بود که اکثر افراد از در غربالگری رد شدند.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، برخی افراد نیز سوابق مرتبط با رشته مد نظر به اندازه کافی نداشتند که تقاضایشان مورد بررسی قرار نگرفت.

کلمات کلیدی: پرونده متقاضیان بورس دکتری، بررسی پرونده متقاضیان بورس دکتری، بورس دکتری 92، اخبار بورس دکتری، اخبار جدید بورس دکتری 92، نحوه بررسی پرونده متقاضیان بورس دکتری، چگونگی بررسی پرونده متقاضیان بورس دکتری

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image