ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سیاست‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه‌ تربیت مدرس (22 تیر 92)

سیاست‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه‌ تربیت مدرس (22 تیر 92)

رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تحصیل بیش از 240 دانشجو از کشورهای مختلف در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه، گفت: پذیرش دانشجو از کشورهای خارجی هر سال افزایش می‌یابد.



بیژن رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه این دسته از دانشجویان نه تنها در رشته‌های علوم انسانی بلکه در تمام رشته‌ها در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه تربیت مدرس با 40 کشور دنیا ارتباط دارد و دانشگاه از حیث بین‌المللی فعالیت بسیار خوبی دارد.


وی با تاکید بر جوان بودن دانشگاه تربیت مدرس، تصریح کرد: این دانشگاه در سطح بین المللی با دانشگاه‌های معتبر قدیمی مانند آکسفورد در رقابت است.



پذیرش دانشجو در دانشکده جدیدالتاسیس فرهنگ و تمدن اسلامی از مهر


وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه تربیت مدرس رشته‌های جدیدی را در دانشکده‌های علوم زیستی، فنی مهندسی و فناوری برتر اضافه کرده است که از مهرماه امسال آماده پذیرش دانشجویان در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد است.


رنجبر همچنین از آمادگی پذیرش دانشجو در دانشکده جدیدالتاسیس فرهنگ و تمدن اسلامی از مهر امسال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این دانشگاه تازه موفق به اخذ موافقت اصولی برای راه‌اندازی شده، رشته تاریخ ریاضی در تمدن اسلامی را به رشته‌های خود اضافه کرده است.


رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تلاش دانشجویان و اساتید ابراز امیدواری کرد و افزود: دانشگاه تربیت مدرس جزو 500 دانشگاه برتر جهان است که موفق به کسب رتبه 423 در جهان و رتبه 2 کشوری شده است.

کلمات کلیدی: جذب دانشجوی خارجی، جذب دانشجوی خارجی در ایران، اخبار جذب دانشجوی خارجی، دانشگاه‌ تربیت مدرس، اخبار جدید دانشگاه‌ تربیت مدرس، پذیرش دانشجو، ارشد، دکتری

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image