ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور کسب رتبه اول مسابقات قرآنی دانشگاه‌های کشور توسط پیام نور (20 تیر 92)

کسب رتبه اول مسابقات قرآنی دانشگاه‌های کشور توسط پیام نور (20 تیر 92)

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در زمینه مسابقات و فعالیت‌های قرآنی عملکرد مناسبی دارد؛ به طوری که از 38 دانشجوی شرکت کننده در مسابقات قرآنی سال گذشته 36 نفر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.




به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان جنوبی، علیرضا اژدر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در بحث فعالیت‌های قرآنی دانشجویان پیام نور سال گذشته در بین دانشگاه‌های کشور رتبه اول را کسب کردند.



وی ادامه داد: همچنین در نیمسال اولی که حفظ حزء سی ام قرآن کریم جزو دروس اختیاری دانشجویان پیام نور شد حدود 12 هزار نفر این درس را انتخاب کردند و این مهم در ترم دوم به 45 هزار دانشجو رسید که نشان از علاقه دانشجویان پیام نور به فعالیت‌های قرآنی دارد.



معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه فرهنگی اخلاقی است، افزود: در مراکز و شهرهایی که پیام نور تاسیس شده موجب رشد و تعالی فرهنگی آن مناطق شده است.



اژدر به موضوع اخلاق مداری در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: رعایت مسایل اخلاقی در بین کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور بسیار بالاست و تخلفات اخلاقی این دانشگاه بسیار کم بوده است.



وی به رعایت مسایل عفاف و حجاب نیز در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در رعایت مسایل اخلاقی به خصوص موضوع عفاف و حجاب جزو بهترین دانشگاه‌های کشور است.



تنها چهار دانشگاه پیام نور کشور مسجد دارند



معاون فرهنگی و اجتماعی پیام نور با اشاره به موضوع مسجد در دانشگاه‌های پیام نور، گفت: از تعداد 500 واحد فعال در کشور فقط 4 مورد مسجد دارند و بقیه دارای نمازخانه هستند.



وی ادامه داد: این دانشگاه‌ها شامل دانشگاه پیام نور شیراز، بندرعباس و سازمان مرکزی است که مسجد دارند و چهارمین آن در بیرجند طی روزهای گذشته افتتاح شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور، مساجد دانشگاه پیام نور، مسجد در دانشگاه پیام نور، رتبه اول مسابقات قرآنی، رتبه اول مسابقات قرآنی پیام نور، افتخارات دانشگاه پیام نور، آخرین اخبار دانشگاه پیام نور، اخبار جدید دانشگاه پیام نور، مسابقات دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image