ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور فعال بودن 500 شعبه دانشگاه پیام‌نور در کشور (19 تیر 92)

فعال بودن 500 شعبه دانشگاه پیام‌نور در کشور (19 تیر 92)

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور گفت: دانشگاه پیام‌نور دارای یک‌میلیون دانشجو و 500 شعبه فعال در سراسر کشور است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عسگر جلالیان پیش‌ از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار کرد: دانشگاه‌ پیام نور کشور بزرگترین دانشگاه‌های سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه بیش‌ از یک‌میلیون دانشجو دارد، اذعان داشت: دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور یک‌چهارم دانشجویان دانشگاه‌ها را به خود اختصاص داده است.

*دانشگاه پیام‌نور سهم بالایی در سبد دانایی کشور دارد

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور استان‌ها تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور 500 شعبه فعال در سراسر کشور دارد.

جلالیان ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور در بیش‌ از 70 کشور دانشجو داشته و یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور از نظر شیوه‌های آموزشی و مدیریتی از دانشگاه‌های منحصر به فرد است، متذکر شد: این دانشگاه سهم بالایی در سبد دانایی کشور دارد.

*موفقیت 80 درصد فارغ‌التحصیلان کارشناسی‌ارشد در آزمون دکتری

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور از زیرساخت‌های ایجاد شده در دانشگاه پیام‌نور برای ورود دانشجو به این دانشگاه بدون کنکور در هر رشته که توسط وزارت علوم اعلام شده خبر داد و افزود: ورود به دانشگاه پیام‌نور آسان و خروج از دانشگاه سخت بوده و اگر دانشجویی در این دانشگاه درس نخواند فارغ‌التحصیل نمی‌شود.

جلالیان یادآور شد: طبق آمار و برآوردهای صورت گرفته فارغ‌التحصیلان کارشناسی دانشگاه پیام‌نور که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند 80 درصد موفق می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیشتر دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور در دوره دکتری در دانشگاه‌های دلخواه قبول می‌شوند، اذعان داشت: این امر نشانه عزم علمی بالای این دانشگاه است.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام‌نور، شعبات دانشگاه پیام‌نور، تعداد شعبات دانشگاه پیام‌نور، اخبار جدید دانشگاه پیام‌نور، اخبار دانشگاه پیام‌نور، آمار دانشگاه پیام‌نور، ارشد دانشگاه پیام‌نور، دکتری دانشگاه پیام‌نور، تحصیل در دانشگاه پیام‌نور

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image