ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سیاست‌های بودجه‌ای و برنامه‌های آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (18 تیر 92)

سیاست‌های بودجه‌ای و برنامه‌های آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان (18 تیر 92)

رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با اشاره به افزایش 80 درصدی ظرفیت پذیرش دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه نسبت به دو سال گذشته، گفت: پردیس خودگردان دانشگاه از مهر ماه در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.




میر جلیل اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه نسبت به دو سال اخیر رشد 50 درصدی داشته است، تصریح کرد:‌ در این دانشگاه علاوه بر فعالیت 80 عضوهیات علمی، 150 نفر هم در قالب بورسیه با دانشگاه همکاری می‌کنند که اگر این تعداد به اعضای هیات علمی اضافه شوند،‌ دانشگاه از نظر نیروی متخصص با مشکلی مواجه نخواهد شد.



وی با اشاره به افزایش 24 درصدی بودجه امسال دانشگاه نسبت به سال گذشته، گفت: دانشگاه سال گذشته با کسری بودجه مواجه بود که البته با برنامه‌ریزی دقیقی که انجام دادیم با مشکل جدی مواجه نشد، با اینحال اگر بودجه تصویبی امسال به طور کامل به دانشگاه تخصیص یابد دانشگاه با مشکلی مواجه نمی‌شود.



رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در خصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه، تصریح کرد: ظرفیت‌ خوابگاه‌های دانشگاه تقریبا با میزان تقاضا دانشجویان برابر است و تمام سعی دانشگاه بر این است که برای همه متقاضیان خوابگاه فراهم کند.



وی با اشاره به سیاست خصوصی‌سازی وزارت علوم در امر خوابگاه‌ها، گفت: در راستای این سیاست اغلب خوابگاه‌های دانشگاه برون سپاری شده‌اند و همچنین نظارت دانشگاه بر خوابگاه‌ها ارتقا یافته است.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اخبار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اخبار جدید دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، برنامه های آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ارشد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، پردیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image