ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه عدم کاهش نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها و تغذیه در سال تحصیلی جدید (18 تیر 92)

عدم کاهش نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها و تغذیه در سال تحصیلی جدید (18 تیر 92)

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها و تغذیه در سال تحصیلی جدید به زودی اعلام می شود قطعا نرخ های موجود کاهش نخواهد داشت.


دکتر کیوان مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نرخ تغذیه و اجاره بهای خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گفت: نرخ اجاره بها و تغذیه قطعا کاهش نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها برای اینکه خدمات خوبی در بحث خوابگاه ارایه دهند و یا اینکه در بحث تغذیه کیفیت فعلی را حفظ کنند باید وضعیت فعلی را به عنوان حداقل در نظر گیرند، ولی بحثی که اکنون مطرح است این است که در صورت نیاز به افزایش نرخ اجاره بها و یا تغذیه این افزایش باید به چه شکلی باشد که به دانشجویان فشار نیامده و دانشگاه‌ها هم بتواند خدمات خود را تداوم بخشند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: بنابراین در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها در ارومیه از معاونان دانشجویی خواستیم تا نظرات خود را ارایه دهند.

وی ادامه داد: همچنین فضای دانشگاه و دانشجویی را مورد بررسی قراردادیم، راهکارهایی مانند گسترش رستوران های آزاد که به وسیله آن حق انتخاب دانشجو هم افزایش یابد، همه در مجموعه ای جمع بندی شد که نتیجه نهایی آن به زودی اعلام می شود.

کلمات کلیدی: اجاره بهای خوابگاه‌ها، میزان اجاره بهای خوابگاه‌ها، تغییر اجاره بهای خوابگاه‌ها، کاهش اجاره بهای خوابگاه‌ها، سال تحصیلی جدید، خوابگاههای دانشجویی در سال تحصیلی جدید، اخبار جدید سال تحصیلی جدید، تغذیه دانشجویان در سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
... سه شنبه ۰۸ امرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹

نرخ اجاره بهای خوابگاه دانشگاه ما از اردیبهشت 92 اعلام شد قطعا ما منتظر کاهش قیمت نخواهیم بود.