ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تدوین دستورالعمل حمایت از دانشجویان ویژه و معلول تا پایان سال ۹۲ (18 تیر 92)

تدوین دستورالعمل حمایت از دانشجویان ویژه و معلول تا پایان سال ۹۲ (18 تیر 92)

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم از تدوین دستورالعمل حمایت از دانشجویان ویژه و معلول تا پایان سال ۹۲ خبر داد.


محمد حسن یوسفی مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزرای فارس گفت: در فرآیند کاری اداره حمایت و پشتیبانی دانشجویی بخش‌های جدیدی به صورت وظایف جدید این اداره کل تعریف شد که یکی از آنها طرح دستورالعمل حمایتی از دانشجویان ویژه و معلول بود.

وی افزود: ما این موضوع را هر چند از ابتدای کار تحت عنوان یکی از وظایف اداره حمایت از دانشجویان تعریف کردیم اما متأسفانه از زمان شکل‌گیری تاکنون نتوانستیم این دستورالعمل را تدوین کنیم.

یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسئله نیازمند دانستن نیازهای دانشجویان ویژه و خاص و معلول درون دانشگاه‌هاست و ضمن بازدید مسئولان وزارت علوم، رسانه‌ها و رؤسای دانشگاه‌ها نیز می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند.

وی با اشاره به زمان تدوین این دستورالعمل گفت: امیدوار هستم نسخه‌های اولیه این دستورالعمل را تا پایان سال 92 به سرانجام برسانیم که قطعاً اگر این دستورالعمل تدوین شود منشأ خدمات دانشجویی ویژه برای دانشجویان معلول خواهد بود.

کلمات کلیدی: حمایت از دانشجویان ویژه و معلول، دستورالعمل حمایت از دانشجویان ویژه و معلول، دانشجویان ویژه، حمایت از دانشجویان ویژه، دانشجویان معلول، دستورالعمل حمایت از دانشجویان ویژه

آمار بازدید: 183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image