ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نسبت 1 به 23 استاد و دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر (18 تیر 92)

نسبت 1 به 23 استاد و دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر (18 تیر 92)

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین گفت: 90 درصد اعضای هیات علمی که در این دانشگاه جذب شده اند فارغ التحصیلان داخل کشور هستند.


به گزارش خبرنگار مهر دکتر مجید قاسمی گفت: براساس اسناد بالادستی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی باید تا پنج سال آینده 40 هزار نیرو جذب کند، دانشگاه در زمینه جذب اساتید تا ابتدای سال جاری موفق شده 77 عضو هیات علمی جذب کند.

وی با بیان اینکه در ۵ سال آینده دانشگاه خواجه نصیر جزء دانشگاهی خواهد بود که بالغ بر 500 استاد دارد، تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه دارای حدود 280 عضو هیات علمی است که مشغول به فعالیت هستند.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرتصریح کرد: از این ۷۷ نفر استاد جذب شده بالای ۹۰ درصدشان تحصیلکرده های خوب کشور خودمان هستند.

وی از دیگر فعالیت هایی که در این دانشگاه صورت گرفته به پیاده سازی استاندارد جهانی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: اولین استاندارد جهانی، نسبت استاد به دانشجو است این عدد بیست به یک است. یعنی برای هر ۲۰ دانشجویی که سر کلاس می نشیند یک استاد وجود داشته باشد.

قاسمی افزود: در دانشگاه خواجه نصیر حدود ۶۷۰۰ دانشجو در همه مقاطع تحصیل فعالیت می کنند که به ازای این تعداد دانشجو، تقریبا ۲۸۰ استاد در دانشگاه حضور دارند که نسبت استاد به دانشجو با توجه به آمار موجود 1به 23 است و اگر بتوانیم آن را به ۱ به ۱۸ یا ۱۹ برسانیم بسیار مطلوب خواهد بود.

وی افزود: به لحاظ سطح علمی اساتید باید گفت، اعضای هیات علمی که در دانشگاه خواجه نصیر استخدام می شوند، جزو بهترین های کشور بوده در دنیا هم دارای مرتبه و درجه بالایی هستند.

کلمات کلیدی: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین، اخبار جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین، اخبار دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین، اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین، دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین، هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین

آمار بازدید: 199 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image