ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه چگونگی فعالیت دانشگاه شهید چمران در تابستان (18 تیر 92)

چگونگی فعالیت دانشگاه شهید چمران در تابستان (18 تیر 92)

رییس دانشگاه شهیدچمران اهواز با بیان اینکه دانشگاه به هیچ‌وجه تعطیلی ندارد، گفت: اما در محدوده زمانی 18 تیر تا 29 مردادماه حجم فعالیت‌های آموزشی کاهش می‌یابد.




حسن مروتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، گفت: با توجه به اینکه این زمان تنها فرصت استفاده از مرخصی برای کادر هیأت‌علمی و کارکنان است، تمهیداتی اندیشیده شده تا بتوانند با برنامه‌ریزی و نوبت‌دهی از مرخصی خود استفاده کنند، اما تمام بخش‌های دانشگاه برای استفاده دانشجویان تحصیلات‌ تکمیلی قابل دسترسی است.



وی تاکید کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال کارکردن روی پایان‌نامه خود هستند، می‌توانند با هماهنگی اساتید راهنما، رؤسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌ها در دانشگاه حضور یابند، همچنین استفاده از آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و دسترسی به تمام واحدهای دانشگاه در این ایام، با انجام هماهنگی فوق برای دانشجویان تحصیلات‌تکمیلی امکان‌پذیر است.



رییس دانشگاه شهیدچمران اهواز افزود: صدور مجوز تردد و اسکان در خوابگاه برای دانشجویان تحصیلات‌تکمیلی هم با هماهنگی انجام می‌شود و در این مدت رؤسای دانشکده‌ها و معاونان و اعضای هیات‌علمی،‌ به‌ نوبت در دانشکده‌ها حضور دارند.

کلمات کلیدی: دانشگاه شهید چمران در تابستان، فعالیتهای دانشگاه شهید چمران در تابستان، فعالیت دانشگاه شهید چمران در تابستان، دانشگاه شهید چمران، ترم تابستان دانشگاه شهید چمران، اخبار جدید دانشگاه شهید چمران، اخبار دانشگاه شهید چمران

آمار بازدید: 342 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image