ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزیدگان نانوفناوری کشور تقدیر شدند (13 تیر 92)

برگزیدگان نانوفناوری کشور تقدیر شدند (13 تیر 92)

برگزیدگان نانوفناوری کشور صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه ملی نانوفناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، صبح امروز سه‌شنبه 12تیرماه در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه ملی نانوفناوری از برگزیدگان حوزه نانوفناوری کشور تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، از میان 3 هزار و 381 داوطلب شرکت‌کننده در این رقابت علمی، 45 نفر به عنوان برگزیدگان نهایی اعلام شده و صبح امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنابراین گزارش، از این میان، 10 نفر به عنوان نفرات برتر مسابقه‏، 10 نفر به عنوان برگزیدگان مقطع کارشناسی و 25 داوطلب نیز به عنوان سه نفر برتر رشته‌هایی که بیش از 50 نفر از داوطلبان آن در جلسه آزمون حضور داشتند‏، معرفی شدند.

شایان ذکر است، در میان برگزیدگان، 8 نفر از مقطع دکتری تخصصی، 11 نفر از مقطع کارشناسی ارشد و 6 نفر از مقطع کارشناسی بودند.

کلمات کلیدی: نانو، نانو فناوری، اختراع نانو، اخبار حوزه نانو، فناوری نانو، برگزیدگان نانوفناوری، تجلیل از برگزیدگان نانوفناوری، تقدیر از برگزیدگان نانوفناوری، برگزیدگان حوزه نانوفناوری، مسابقه ملی نانوفناوری

آمار بازدید: 310 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image