ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی نشست علمی «کاربردهای فناوری رایانش ابری در حوزه یادگیری الکترونیکی» برگزار می‌شود (11 تیر 92)

نشست علمی «کاربردهای فناوری رایانش ابری در حوزه یادگیری الکترونیکی» برگزار می‌شود (11 تیر 92)

نشست علمی «کاربردهای فناوری رایانش ابری در حوزه یادگیری الکترونیکی» چهارشنبه ۱۲ تیرماه در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هشتمین نشست علمی انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) با همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با عنوان « کاربردهای فناوری رایانش ابری در حوزه یادگیری الکترونیکی » فردا چهارشنبه 12 تیرماه در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست علمی، گلناز وکیلی عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، مسائلی نظیر فناوری رایانش ابری، موانع و فرصت‌های آن، اهمیت رایانش ابری در سامانه‌‌های یادگیری و آموزش الکترونیکی، چگونگی ارائه خدمات یادگیری الکترونیکی بر فراز ابر و نمونه‌هایی موفق از بکارگیری رایانش ابری در سامانه‌های یادگیری الکترونیکی را بررسی می کند.

بنابراین گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند این نشست علمی را از طریق پایگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده و پرسش‌های خود را در زمان سخنرانی از طریق رایانامه scirel@irandoc.ac.ir مطرح کنند.

شایان ذکر است، شرکت در سخنرانی‌های علمی پژوهشگاه برای عموم آزاد و به ‌صورت رایگان است.

کلمات کلیدی: نشست علمی، کاربردهای فناوری رایانش ابری، حوزه یادگیری الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، رایانش ابری

آمار بازدید: 579 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image