ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تاسیس دانشکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین (11 تیر 92)

تاسیس دانشکده طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین (11 تیر 92)

عضو کمیته طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، گفت: دانشکده طب سنتی با همکاری دانشگاه تهران در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در آینده‌آی نزدیک راه‌اندازی می‌شود.




مریم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قزوین، اظهارداشت: طب سنتی ریشه در فرهنگ کهن ما و جایگاه خاصی در دنیا دارد و در کشور ما نیز چندین سال است که در دانشگاه‌های علوم پزشکی متخصصان این علم تربیت می‌شوند و این رشته توانسته جایگاه علمی خود را بسیار خوب در جامعه باز کند.



وی ادامه داد: اقدامات لازم برای تأسیس دانشکده طب سنتی انجام شده است و رایزنی‌ها لازم صورت گرفته و مجوز آن نیز اخذ شده است که و بزودی شاهد دایر شدن این دانشکده در قزوین خواهیم بود.



عضو کمیته طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، افزود: خوشبختانه داروهای گیاهی بسیار زیادی در کشور ما وجود دارد، به طوری که نزدیک به 40 نوع داروی گیاهی در کشور شناسایی شده که از آنها عرقیات تهیه می‌شود، اما با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و اقلیمی تعداد داروهای گیاهی که هنوز شناخته نشدند، بسیار زیاد است.

کلمات کلیدی: دانشکده طب سنتی، تاسیس دانشکده طب سنتی، دانشکده، طب سنتی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اخبار دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین

آمار بازدید: 417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image