ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان جزئیات برگزاری هجدهمین دوره آزمون MHLE و زمان آغاز ثبت‌نام (10 تیر 92)

جزئیات برگزاری هجدهمین دوره آزمون MHLE و زمان آغاز ثبت‌نام (10 تیر 92)

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اعلام جزییات هجدهمین دوره آزمون زبان MHLE، از آغاز ثبت‌نام این آزمون در اول مرداد ماه خبر داد.


غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) از ساعت 18 روز سه‌شنبه اول مرداد 92 آغاز می‌شود، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند، ضمن اینکه به محض تکمیل ظرفیت فرآیند ثبت‌نام متوقف می‌شود.



وی با اشاره به برگزاری آزمون زبان MHLE، در روز پنج شنبه 31 مرداد ماه 1392، افزود: این آزمون مشتمل بر 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (شامل درک مطلب شنیداری، واژگان، ساختار و دستور زبان و درک مطلب نوشتاری) و دارای 100 نمره (بدون نمره ی منفی) است.



رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم توجه داوطلبان به تکمیل مراحل ثبت‌نام، گفت: داوطلبان باید یک قطعه عکس پرسنلی تمام رخ با زمینه روشن (که در سال جاری گرفته شده باشد)، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را اسکن کرده و زمان ثبت‌نام، از طریق سایت به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.



وی افزود: عدم ارسال مدارک به منزله انصراف از شرکت در آزمون است و ثبت‌نام الکترونیکی، پرداخت هزینه آزمون و داشتن کد ثبت‌نام، بدون ارسال هر یک از مدارک، فاقد اعتبار بوده و مجوز شرکت در آزمون نیست.



به گفته حسن زاده آزمون فقط در یک حوزه و در شهر تهران برگزار خواهد شد و نشانی مکان برگزاری آزمون، زمان توزیع کارت ورود به جلسه اعلام و بر روی کارت درج می‌شود.



رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 29 مرداد ماه 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد و گفت: برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت "کارت ورود به جلسه" و اصل "کارت ملی" الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

کلمات کلیدی: هجدهمین دوره آزمون MHLE، جزئیات هجدهمین دوره آزمون MHLE، آزمون MHLE، اخبار جدید آزمون MHLE، زمان ثبت نام آزمون MHLE

آمار بازدید: 563 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image