ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور حذف آزمون فراگیر پیام‌نور در مقطع کارشناسی (10 تیر 92)

حذف آزمون فراگیر پیام‌نور در مقطع کارشناسی (10 تیر 92)

رییس دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور از این پس در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته و کاردانی کنکور نخواهد داشت و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و آنچه سازمان سنجش مشخص می کند انجام می‌گیرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن زیاری، افزود: دانشگاه پیام نور در راستای برداشتن سد کنکور و آرامش خاطر جوانان جویای علم ، توانست پس از چهار سال کار کارشناسی متخصصان کنکور را در تمام کد رشته محل‌های خود، حذف کند.


وی اظهارکرد: به این ترتیب وعده دولت و مجلس مبنی بر حذف کنکور، برای نخستین بار توسط دانشگاه پیام‌نور در تمامی کد رشته‌ها محقق شد و از این پس کسانی که در کنکور سراسری شرکت یا شرکت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق دفترچه جدیدی که همراه با دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش توزیع می‌شود رشته خود را انتخاب کنند.


زیاری افزود: سال گذشته دانشگاه پیام نور موفق به حذف آزمون در 6000 رشته محل شده بود و توانست کنکور مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را به طور کامل حذف کند.


وی گفت: به این ترتیب در فراگیر سال 92 که در مهر ماه پذیرش خواهیم داشت دیگر مقطع کارشناسی نداریم و فقط در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر برگزار می‌شود.


رییس دانشگاه پیام نور در پایان تصریح کرد: حذف کنکور علاوه بر حذف مخارج مالی احتمالی که برای متقاضیان در برداشت، موجب آرامش خاطر بیشتر جوانان آینده ساز میهن اسلامی ما خواهد شد و از این پس آنها می‌توانند با فراغ بال به تحصیل خود در دوران دبیرستان ادامه دهند و با کسب نمرات عالی امکان تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود را فراهم کنند.

کلمات کلیدی: حذف آزمون فراگیر پیام‌نور، حذف آزمون فراگیر، پیام‌نور، مقطع کارشناسی، فراگیر پیام‌نور، فراگیر پیام‌نور کارشناسی

آمار بازدید: 402 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image