ارتباط مستقیم با 30700 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی دانش‌آموزان و خانوادهايشان براي ثبت‌نام در مدارس قرآني گزينش مي‌شوند (مرداد 91)

دانش‌آموزان و خانوادهايشان براي ثبت‌نام در مدارس قرآني گزينش مي‌شوند (مرداد 91)

وزير آموزش و پرورش از راه‌اندازي مدارس قرآني ويژه خبر داد و گفت: دانش آموزان و خانواده‌هاي آنها براي ثبت‌نام و تحصيل در اين مدارس گزينش مي‌شوند.


حميدرضا حاجي بابايي در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ايسنا، اظهار كرد: براي سال تحصيلي جديد بيش از 500 مدرسه قرآني ويژه در مقطع ابتدايي را تدارك ديده‌ايم كه با شرايط خاص دانش آموزان را ثبت نام خواهيم كرد، اما پيش‌بيني مي‌شود تعداد اين مدارس به بيش از 1000 مدرسه افزايش يابد كه 64 مدرسه از اين تعداد در تهران داير خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه معلمان اين مدارس نيز گزينش مي‌شوند، افزود: دانش آموزان در صورت داشتن شرايط اعلام شده گزينش و در اين مدارس ثبت نام مي‌شوند و مديران مدارس نيز موظف به گزينش خانواده‌هاي آنها هستند.

حاجي بابايي تصريح كرد: اين مدارس مانند مدارس تخصصي ورزشي در كنار تدريس ساير دروس به صورت تخصصي در حوزه قرآن فعاليت خواهند كرد و فارغ‌التحصيلان اين مدارس در گفتار و رفتار يك تربيت يافته كامل قرآني خواهند بود و بر مسائل و مباحث قرآن اشراف خواهند داشت.

وي ادامه داد: بر اساس ابلاغ به استانها قاريان و حافظان برجسته قرآني اعم از دارندگان مقام‌هاي بين‌المللي و كشوري و استاني شناسايي شده و به صورت ويژه توسط اساتيد قرآن گزينش و براي تدريس وارد مدارس قرآني مي‌شوند.

به گفته وزير آموزش و پرورش، پنج هزار قاري قرآن به صورت كار معين وارد مدارس مي‌شوند.

کلمات کلیدی: ثبت‌نام در مدارس قرآني، شرایط ثبت‌نام در مدارس قرآني، راه‌اندازي مدارس قرآني ويژه، گزینش برای ثبت‌نام در مدارس قرآني

آمار بازدید: 319 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image