ارتباط مستقیم با 30657 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان (6 تیر 92)

پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان (6 تیر 92)

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشجوی دکتری برای نخستین‌ بار از مهرماه سال‌جاری در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرفته می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، فرهاد شهرکی اظهار داشت: پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان از مهرماه سال‌جاری در 15 رشته و گرایش از طریق آزمون داخلی و تحت نظارت سازمان سنجش در دوره دکتری دانشجو پذیرش می‌کند.

وی افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان برای تمام رشته‌های دانشگاه یعنی 40 رشته گرایش درخواست دوره دکتری در پردیس زاهدان را ارائه داده بود که با 11 رشته موافقت و ابلاغ شد، همچنین مجوز چهار رشته دیگر هم اخذ شده که تا مهر ماه ابلاغ می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: رشته‌های مهندسی شیمی، شیمی فیزیک، شیمی کاربردی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، علوم اقتصادی، اقتصاد کشاورزی، زیست شناسی ژنتیک، ادبیات فارسی و مدیریت رشته‌هایی هستند که دانشجویان دوره دکتری در این رشته‌ها پذیرفته می‌شوند.

شهرکی متذکر شد: پذیرش دانشجو در تمام رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان در پردیس زاهدان انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی دکتری، پذیرش دانشجو، دکتری، پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتری پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، پردیس، دانشگاه سیستان و بلوچستان

آمار بازدید: 600 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image