ارتباط مستقیم با 30857 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام 1000 نفر در اردبیل (مرداد 91)

استخدام 1000 نفر در اردبیل (مرداد 91)

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه یک‌ هزار نفر در استان اردبیل به استخدام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی در می‌آیند.


عادل علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما موضوع عدالت استخدامی و نظام پرداختی را به عنوان یک دغدغه کارکنان و نیروهای شاغل در ادارات در دستور کار قرار دادیم و سعی داریم در این زمینه برنامه‌ها و هدف‌گذاری خود را درست و دقیق انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا و با هدف ساماندهی نیروهای طرحی با تدبیر استاندار اردبیل 26 اسفند سال گذشته آزمونی برگزار شد که 760 نفر متقاضی در آن شرکت کردند که از این بین تاکنون برای 676 نفر شماره مستخدم دریافت شده است.

علیپور خاطرنشان کرد: این افراد بعد از گذراندن مراحل آزمون و شرایط مختلف در مناطق محروم استان مشغول خدمت شده و با گذراندن مرحله گزینش و سو پیشینه و تعهد 10 ساله برای خدمت در مناطق محروم حکم پیمانی خود را دریافت می‌کنند.

این مسئول با اعلام این‌که صدور احکام نیروهای پیمانی آغاز شده است، اضافه کرد: تعداد 107 نفر نیز از محل رأی وحدت رویه 555 دیوان عدالت اداری برای تبدیل وضعیت به پیمانی شناسایی شدند که مجوز 63 نفر از آنها به صورت بلامانع دریافت شده است و تلاش می‌کنیم برای 44 نفر باقی‌مانده نیز مجوز تبدیل وضعیت دریافت و این نیروها را نیز در مناطق محروم به شکل پیمانی به کار گیریم.

وی در ادامه سخنان خود به تقویت و توسعه شبکه الکترونیکی و انجام خدمات به شکل شبکه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 50 خدمت در دفاتر پیشخوان شهرها و روستاها ارایه می‌شود که در تلاش هستیم این تعداد را به 400 خدمت ارتقا دهیم.

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل با یادآوری این‌که 64 دفتر پیشخوان در سطح شهر اردبیل و در مجموع 126 دفتر پیشخوان در سطح استان اردبیل فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ما در صدد تبدیل دفاتر آی‌سی‌تی روستایی به پیشخوان‌ها هستیم تا در مناطق روستایی نیز امکان ارایه خدمات متمرکز به وجود آید.

علیپور در ادامه سخنان خود ضرورت رعایت عدالت در نظام پرداخت را یادآور شد و گفت: دستگاه‌هایی که در حوزه‌های مختلف اقدام به صرفه‌جویی می‌توانند از این محل پرداختی مازادی را برای کارکنان خود داشته باشند وگرنه ما در پرداخت حقوق و مزایا یک عدالت واقعی را در بین دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی کرده و لحاظ نمودیم تا با کمترین بی‌عدالتی این توزیع صورت بگیرد.

وی به رقابت سالم دستگاه‌ها و شرکت‌ها در امر صرفه‌جویی و بهره‌گیری از این محل برای پرداخت اضافه به کارکنان و کارمندان افزود: ما از تمام دستگاه‌ها خواسته‌ایم تا در رتبه‌بندی و ارزیابی سالانه شرکت کنند که در این زمینه فرصت 48 ساعته‌ای را نیز به دستگاه‌هایی داده‌ایم که در این زمینه اعلام آمادگی نکرده بودند تا در رتبه‌بندی سالانه شرکت کنند.

علیپور یکی از مزایای این رتبه‌بندی را در صورت احراز شرایط عالی، خوبی و متوسط پرداختی 20 تا پنج درصد مازاد بر حقوق و مزایا به حساب کارکنان آن دستگاه‌ها اعلام کرد.

کلمات کلیدی: استخدام اردبیل، استخدام استان اردبیل، استخدام در استانداری اردبیل، استخدام دولتی اردبیل، استخدام دستگاههای اجرایی اردبیل، استخدام نهادهای دولتی اردبیل

آمار بازدید: 743 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image