ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فراهم شدن امکانات رفاهی و دانشجویی از آغاز سال تحصیلی (3 تیر 92)

فراهم شدن امکانات رفاهی و دانشجویی از آغاز سال تحصیلی (3 تیر 92)

رئیس دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه دانشجویان نباید از آغاز زودتر از موعد سال تحصیلی جدید نگرانی داشته باشند، گفت: مسئولان دانشگاه تمام امکانات رفاهی و دانشجویی را همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی فراهم می‌کنند.


فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از اواسط شهریورماه و احتمال بروز مشکلاتی برای دانشجویان، گفت: برنامه دانشگاه تهران بر مبنای تقویم ترمی دانشگاه تنظیم می‌شود که در این تقویم تمام مسائل مربوط به رفاه دانشجویان مدنظر قرار گرفته می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ترم جدید دانشگاه‌ها در هفته آخر شهریورماه آغاز شد که دانشجویان مشکلی نداشتند و تمام امکانات تحصیلی و دانشجویی نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی فراهم بود.

رهبر با اشاره به اعلام وزارت علوم مبنی بر آغاز سال تحصیلی از اواسط شهریورماه، اظهار داشت: امسال در صورتی که سال جدید تحصیلی از اواسط شهریورماه آغاز شود همزمان با آغاز ترم جدید خوابگاه‌ها برای دانشجویان شهرستانی مهیا شده و امکانات دانشجویی دانشگاه نیز از حالت تعطیل خارج می‌شود.

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشجویان به دلیل زودتر آغاز شدن سال تحصیلی جدید نگرانی نداشته باشند، گفت: اینکه آغاز ترم جدید از چه زمانی باشد برای دانشجویان تفاوتی ندارد و مشکلی ایجاد نمی‌کند زیرا مسئولان دانشگاه تمام امکانات رفاهی و دانشجویی را از زمان آغاز سال جدید تحصیلی فراهم می‌کنند.

کلمات کلیدی: امکانات رفاهی و دانشجویی، آغاز سال تحصیلی، سال تحصیلی، سال تحصیلی جدید، دانشگاه تهران، امکانات تحصیلی و دانشجویی

آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image