ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور امکان شرکت کنکوری‌ها در رشته‌های بدون آزمون در اواسط مرداد (1 تیر 92)

امکان شرکت کنکوری‌ها در رشته‌های بدون آزمون در اواسط مرداد (1 تیر 92)

معاون آماری سازمان سنجش با اشاره به تاثیر مثبت 25 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 92، به اعلام اسامی و ظرفیت رشته‌های بدون آزمون در اواسط مردادماه خبر داد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر جمالی درنشستی خبری با اشاره به نحوه مشاهده سوابق تحصیلی توسط داوطلبان، گفت: در زمان ثبت‌نام داوطلبان می‌توانستند سوابق تحصیلی اخذ شده خود از آموزش و پرورش را مشاهده کنند و در صورت اشکال نسبت به اصلاح ْآن اقدام کنند علاوه بر آن در زمان دریافت کارت ورود به جلسه امکان مشاهده سوابق تحصیلی برای آنان فراهم شده است.



وی با بیان اینکه تغییری در گزینش نهایی داوطلبان آزمون امسال نسبت به سال گذشته ایجاد نشده است، اظهار کرد: 40 درصد از ظرفیت پذیرش بر اساس مصوبه مجلس به رزمندگان و 5 درصد ظرفیت مازاد به داوطلبان شاهد تعلق دارد.



وی با اشاره به پذیرش بدون آزمون در 10 هزار رشته محل دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی، گفت: اواسط مردادماه اطلاعیه سازمان سنجش برای پذیرش رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام نور منتشر می‌شود.



وی افزود: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود از 677 هزار و 960 ظرفیت نهایی حدود 300 هزار ظرفیت آن به رشته محل‌های بدون آزمون اختصاص داشته باشد.



جمالی ادامه داد: بنابراین داوطلبان این امکان را دارند که علاوه بر شرکت در رشته‌محل‌های باآزمون در رشته‌ محل‌های بدون آزمون نیز شرکت کنند.

کلمات کلیدی: رشته‌های بدون آزمون، شرکت در رشته‌های بدون آزمون، کنکور، پذیرش بدون کنکور، بدون کنکور، ظرفیت رشته‌های بدون آزمون

آمار بازدید: 557 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image