ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد ایجاد بخش هنر در پنجمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی (1 تیر 92)

ایجاد بخش هنر در پنجمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی (1 تیر 92)

پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشكي كرمان در روزهای 16 تا 21 شهریورماه سال جاری در سه حیطه اصلی استدلال بالینی، مدیریت نظام سلامت، علوم پایه و بخش جانبی برگزار می شود.


دکتر محمدعلی حسینی دبیر پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات این المپیاد گفت: متولی المپیاد وزارت بهداشت است اما هر سال یکی از دانشگاه ها مسئولیت میزبانی را برعهده می گیرند که امسال دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزبان شده است.

وی افزود: امسال حیطه استدلال بالینی به حیطه های major پزشکی عمومی (داخلی، اطفال، زنان ، جراحی)، حیطه مدیریت نظام سلامت، سیاست گذاری مبتنی بر شواهد در حوزه سلامت، حیطه علوم پایه سوء مصرف مواد (substance abuse) اختصاص دارد.

حسینی یادآور شد: همچنین امسال حیطه نوآوری در بخش جنبی قرار دارد که برای این بخش هنر در آموزش پزشکی در نظر گرفته شده است. در این بخش افراد و گروه ها به دو شکل شرکت می کنند که یا دستاوردهای قبلی خود و یا در زمان المپیاد سناریوی هنری خود را ارایه می دهند. در بخش نوآوری فعالیت تیمی دانشگاهی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است که آزمون های دانشگاهی تا 15 تیرماه برگزار شود و برگزیدگان دانشگاهی باید تا اول مردادماه به ستاد علمی المپیاد معرفی شوند.

دبیر پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اظهار داشت: در حال رایزنی با بنیاد ملی نخبگان هستیم تا برگزیدگان این دوره از المپیاد بتوانند از تسهیلات بنیاد استفاده کنند.

کلمات کلیدی: المپیاد دانشجویان علوم پزشکی، المپیاد، دانشجویان علوم پزشکی، علوم پزشکی، هنر، المپیاد هنر

آمار بازدید: 409 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image