ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برنامه‌ زمان‌بندی آزمون استخدامی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (1 تیر92)

برنامه‌ زمان‌بندی آزمون استخدامی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (1 تیر92)

برنامه زمان‌بندی آزمون استخدامی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران از پایان خرداد ماه تا 20 تیرماه 92 اعلام شد.






به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران، از تاریخ 8 خرداد‌ماه 92 آغاز و تا تاریخ 30 خرداد‌ماه ادامه دارد.





هم‌چنین متقاضیان واجد شرایطی که اقدام به ثبت نام و دریافت کد رهگیری کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ 10 تیرماه 92 تا تاریخ 12 تیرماه 92 با مراجعه به سایت‌های مربوطه و با درج کد رهگیری اقدام به چاپ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی کنند.



در صورت وجود اشکالی در اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه‌ی آزمون لازم است متقاضیان در تاریخ 13 تیرماه 92 به باجه رفع نقص واقع در ساختمان آموزش دانشگاه اصفهان مراجعه و جهت رفع نقص اقدام کنند.





تاریخ برگزاری آزمون ورودی روز جمعه تاریخ 14 تیرماه 92 است و در صورت تغییر در این تاریخ مراتب از طریق سایت‌های اعلام شده اطلاع‌رسانی خواهد شد.




محل برگزاری آزمون دانشگاه اصفهان است و هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت‌های مذکور صورت می‌گیرد و لازم است متقاضیان به صورت مستمر به آدرس سایت‌های فوق مراجعه کنند.


کلمات کلیدی: استخدام، استخدامی جدید، استخدام خرداد 92، استخدامی های جدید، اخبار جدید استخدام، استخدام سال 92، آزمون استخدامی، آزمون استخدامی صنایع شیمیایی

آمار بازدید: 438 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image