ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برگزاری امتحانات الکترونیکی در دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره (26 خرداد 92)

برگزاری امتحانات الکترونیکی در دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره (26 خرداد 92)

رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره، گفت: امتحانات پایان نیم‌سال پیام‎نور واحد خرم‌دره به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ برگزار شد.




محمود شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، تصریح کرد: به منظور توسعه عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه پیام‎نور واحد خرم‌دره برای اولین‌بار اقدام به برگزاری امتحانات بدون کاغذ کرده است.



وی افزود: در این شیوه امتحان علاوه بر افزایش ضریب آزمون‎ها در دریافت و ارسال سئوالات و پاسخ‌نامه‎ها، امکان چیدمان متفاوت سئوالات و گزینه‌های امتحانی و همچنین قرائت پاسخ‌نامه به صورت آنی و درج نمره در کارنامه دانشجویی وجود دارد.



شعبانی با اشاره به دیگر مزایای این طرح، اظهارکرد: از دیگر مزایای اجرای امتحانات به شیوه الکترونیکی می‎توان به کاهش هزینه‎ها، افزایش امنیت برگزاری امتحانات، سرعت عملیاتی آزمونی در بحث دریافت سوالات، قرائت سوالات و بارم‌گذاری در کارنامه دانشجو، دسترسی آسان اساتید و دانشجویان اشاره کرد.



رییس دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره با اشاره به زیرساخت‎های لازم برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، گفت: از زیرساخت‎های لازم در این راستا می‎توان به توسعه پهنای باند دانشگاه و سایت کامپیوتری، تجهیز قرنطینه دانشگاه و آموزش کاربران این حوزه اشاره کرد.



وی افزود: در این روش دانشجو می‎تواند پس از پایان آزمون، نمره خود را در کارنامه الکترونیکی مشاهده کند و این نمره در کارنامه الکترونیکی سیستم جامع دانشگاهی گلستان درج می‌شود.



شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای این شیوه در دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره دوره‌های آموزشی مهارتی برای کاربران نیز برگزار شد.


کلمات کلیدی: برگزاری امتحانات الکترونیکی، امتحانات الکترونیکی، امتحانات الکترونیکی پیام نور، امتحانات پیام نور، دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره، امتحانات دانشگاه پیام‎نور خرم‌دره، پیام نور

آمار بازدید: 389 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image