ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید بهشتی (23 خرداد 92)

پذیرش دانشجو در حوزه علوم اسلامی دانشگاه شهید بهشتی (23 خرداد 92)

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز دانشگاه شهید بهشتی گفت: ثبت نام ترم جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز شهید بهشتی تا آخر تیر ماه ادامه خواهد داشت.


حجت الاسلام علی صدیقی پاشاکی در گفتگو باخبرنگار مهر گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز دانشگاه شهید بهشتی از بین دانشجویان، کارمندان ، اساتید و فارغ التحصیلان از طریق سایت این مرکز به نشانی http://beheshti.hodat.ir برای سال جاری ثبت نام می کند.

وی با بیان اینکه اولویت با دانشگاهیان دانشگاه شهید بهشتی است، افزود: علاوه بر دانشگاهیان دانشگاه شهیدبهشتی از دیگر دانشگاهها نیز پذیرش انجام می شود، متقاضیان برای ثبت نام می توانند از طریق سایت حوزه اقدام کرده و یا به صورت حضوری ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز دانشگاه شهید بهشتی گفت: متقاضیان پس از ثبت نام گزینش شده و سپس پذیرش می شوند چرا که هرکسی که در این دوره ها شرکت می کند باید یک خروجی هم داشته و بتواند این اطلاعات را به دیگران هم منتقل کند.

حجت الاسلام صدیقی بااشاره به استقبال دانشجویان از دروس حوزوی افزود: هرسال ثبت نام ها مهر و آبان‌ ماه انجام شده و دانشجویان بهمن ماه پذیرش می شدند ولی امسال منحصرا دانشجویان زودتر پذیرش شده و کلاس های ترم جدید از مهر 92 آغاز خواهد شد.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو در حوزه علوم اسلامی، حوزه علوم اسلامی، علوم اسلامی دانشگاه شهید بهشتی، علوم اسلامی، دانشگاه شهید بهشتی

آمار بازدید: 602 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image