ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه امیرکبیر و شرکت ایران خودرو تفاهم نامه همکاری امضا کردند (20 خرداد 92)

دانشگاه امیرکبیر و شرکت ایران خودرو تفاهم نامه همکاری امضا کردند (20 خرداد 92)

دانشگاه صنعتی امرکبیر و شرکت ایران خودرو به منظور طراحی کفی خودرو(پلتفورم خودرو) تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فیروز بختیاری نژاد، رئیس پژوهشکده فناوری خودرو دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این زمینه گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده میان رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیرعامل شرکت ایران خودرو قرار است به وسیله فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بستر مناسب برای طراحی پلتفورم خودرو در دو کلاس مختلف توسط این دانشگاه فراهم شود.

وی افزود: تقویت پژوهشکده‌های موجود و ایجاد پژوهشکده‌های جدید، تشکیل تیم‌های تحقیقاتی مشترک و استفاده از توان اساتید و دانشجویان در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه طراحی پلتفورم خودرو در شرکت ایران خودرو از موارد مطرح شده در این تفاهم نامه است.

رئیس پژوهشکده فناوری خودرو دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان داشت: براساس این تفاهم نامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شرکت ایران خودرو در حوزه مهندسی مکانیک و مواد، مکاترونیک، صنایع و بهره وری و شیمی و رنگ و پلیمر نیز فعالیت خواهد کرد.

بختیاری نژاد تصریح کرد: تفاهم نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت ایران خودرو در آینده نزدیک به قراردادهای مختلف منجر خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه امیرکبیر، اخبار دانشگاه امیرکبیر، اخبار جدید دانشگاه امیرکبیر، شرکت ایران خودرو، اخبار شرکت ایران خودرو، ایران خودرو، طراحی کفی خودرو، پلتفورم خودرو

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image