ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی تمام رشته‌های دانشگاهی در مازندران (20 خرداد 92)

راه‌اندازی تمام رشته‌های دانشگاهی در مازندران (20 خرداد 92)

رئیس دانشگاه مازندران گفت: تقریباً تمام رشته‌های موجود در کشور در این دانشگاه دایر است و در سال‌های آینده رشته‌های جدیدی نیز به این دانشگاه اضافه می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، احمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران ظهر امروز در سی و یکمین نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه مازندران که با حضور حجت الاسلام محمد مجتهد زاده، رئیس دادگاه ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان برگزار شد با تبیین جایگاه ویژه دانشگاه مازندران در نظام آموزش عالی استان گفت: دانشگاه استان مازندران در حال حاضر نزدیک به 12 هزار دانشجو دارد که از این تعداد حدود 9 هزار و 500 نفر آن در مقطع کارشناسی، یک هزار و 800 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 700 نفر نیز در دوره دکتری تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه مازندران افزود: در حال حاضر حدود 300 نفر عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران هستند که از این تعداد 22 نفر استاد کامل، 58 نفر از آنها دانشیار و 159 نفر از آنها استادیار و 38 نفر مربی هستند.

احمدپور گفت: دانشگاه مازندران دانشگاه مادر استان است و تقریباً تمام رشته‌های موجود در کشور در این دانشگاه دایر است و در سال‌های آینده رشته های جدیدی نیز به این دانشگاه اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه مازندران در پایان اظهار امیدواری کرد نشست‌های هم اندیشی استادان دانشگاه که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود نقطه عطف پیوند عمیق استادان با فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه باشد.

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با تبیین نقش استادان در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه گفت: استادان به عنوان فرماندهان علمی دانشگاه در ایجاد شور و اشتیاق فرهنگی دانشجویان نقش به سزایی دارند.

وی با خطاب به استادان حاضر در نشست هم اندیشی افزود: شما از فضای علمی پیش و پس از انقلاب اسلامی اطلاع کافی دارید پس باید فضای امیدی که پس از انقلاب اسلامی بر دانشگاه‌ها حاکم شد را به دانشجویان القاء کنید.

حجت الاسلام محمد مجتهدزاده رئیس دادگاه ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان نیز گفت: بزرگترین آسیب برای هر انسانی نفس انسان است در مساله انتخابات، در مساله تدریس و در همه مسایل، آن چیزی که انسان را تهدید می‌کند نفس انسان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران افزود: هیچ کس نمی‌تواند بگوید که من لگام نفس خود را دارم، حتی بزرگان ما نیز همواره دعا می‌کردند که "خدایا مرا با نفس خود تنها مگذار ".

وی در پایان افزود: حدود 300 آسیب اجتماعی انسان را تهدید می‌کند و تا زمانی که حجاب‌های نفسانی وجود داشته باشد، اعضای بدن ما کلام خدا را نمی‌تواند بشنود و یکی از آسیب‌هایی که انسان را تهدید می‌کند خودخواهی و خود‌پسندی است.

کلمات کلیدی: رشته‌های دانشگاهی، رشته‌های دانشگاهی دانشگاه مازندران، دانشگاه مازندران، دانشگاه مازندران، اخبار دانشگاه مازندران، خبرهای دانشگاه مازندران، هم‌اندیشی اساتید دانشگاه مازندران، اساتید دانشگاه مازندران

آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image