ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه طرح اوباما براي حمايت از دانشجويان آفريقايي _ آمريكايي (مرداد 91)

طرح اوباما براي حمايت از دانشجويان آفريقايي _ آمريكايي (مرداد 91)

باراك اوباما، رييس‌جمهور آمريكا هفته گذشته از افتتاح طرحي به منظور حمايت از دانشجويان آفريقايي _ آمريكايي و دسترسي بيشتر آنان به آموزش عالي سخن گفت.


به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل سي‌ان‌ان، وي هفته گذشته در جلسه‌اي در نيواورلئان ضمن تاكيد بر سواد دانشگاهي و آموزش عالي به عنوان يك امر مهم در قرن 21، تاكيد كرد: كاخ سفيد به زودي با ارائه طرحي در اين باره در صدد افزايش دسترسي و تسهيلات براي دانشجويان آفريقايي _ آمريكايي است.

وي ادامه داد: كابينه اين كشور همگي در صدد هستند تا هزينه‌هاي دانشگاهي و ميزان شهريه‌ها كاهش پيدا كند.

وي از كنار رفتن تبعيض نژادي سخن گفت و ادامه داد: بين يك فارغ‌التحصيل و كارشناسي آفريقايي _ آمريكايي و ديگران هيچ فرقي نبايد باشد و سازمان‌هاي استخدام گروه‌هاي اقليت، بانوان و شركت‌هاي آفريقايي _ آمريكايي با حمايت مالي دولت بايد فرصت و زمينه شغلي ايجاد كنند.

اين درحالي است كه تارا وال از شاهدان و فعالان سياسي اين كشور اعلام كرد: انتخاب اوباما سياه‌پوست يك اتفاق بزرگ در تاريخ اين كشور بود اما فعاليت‌ها و اقدامات او به هيچ وجه نتوانست پاسخگوي جمعيت سياه‌پوست آمريكا باشد و نرخ بيكاري اين گروه همچنان باقي است.

کلمات کلیدی: حمايت اوباما از دانشجويان آفريقايي، حمايت اوباما از دانشجويان آمریکایی، طرح اوباما براي حمايت از دانشجويان، دسترسي بيشتر دانشجویان به آموزش عالي، باراك اوباما

آمار بازدید: 351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image