ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه علمی‌کاربردی در رودان راه‌اندازی می‌شود (19 خرداد 92)

دانشگاه علمی‌کاربردی در رودان راه‌اندازی می‌شود (19 خرداد 92)

فرماندار رودان از راه‌اندازی و تاسیس دانشگاه علمی کاربردی در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خلیج‌فارس، غلامرضا نظرنژاد در دیدار با رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان رودان، افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده و تصمیمات گرفته شده از طریق دانشگاه علمی کاربردی استان، مقدمات تأسیس و راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در رودان در حال پیگیری است و این دانشگاه با محوریت مسجد ابوالفضل (ع) در آینده‌ای نزدیک بازگشایی خواهد شد.



نطرنژاد با اشاره به استعدادهای بالقوه در رودان اضافه کرد: اهتمام در بسط، گسترش و توسعه اماکن آموزشی از وظایفی است که با جدیت در حال پیگیری آن هستیم و امیدواریم این مهم مورد استقبال علاقمندان به تحصیل در شهرستان رودان باشد و بخشی از نیازهای مردم بخصوص جوانان را مرتفع کند.



عباس مرادی، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: در تلاش هستیم دانشگاه علمی کاربردی رودان را با تعریف رشته‌های مورد نیاز در این شهرستان تاسیس کنیم که این مهم نیازمند همکاری‌های همه‌جانبه است و ما با آمادگی کامل این موضوع را پیگیری می‌کنیم.



رییس دانشگاه علمی کاربردی استان هرمزگان افزود: سمت و سوی کار دانشگاه علمی کاربردی به سمت پژوهش‌محوری است و این موضوع می‌تواند به عنوان یک بخش جدید در زمینه آموزش در رودان تلقی شود.



مردای همچنین اضافه کرد: فراگیری مهارتها و صدور گواهی‌نامه‌های تخصصی برای کسانی که جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند نیز از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که دانشگاه علمی کاربردی آن را دنبال می‌کند.

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image