ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف در واحد علوم و تحقیقات (18 خرداد 92)

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف در واحد علوم و تحقیقات (18 خرداد 92)

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، گفت: کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف با بیش از 150 جلد کتاب توسط کانون حجاب و عفاف واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد راه‌اندازی می‌شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر عصمت سوادی در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف واحد علوم و تحقیقات، گفت: در غرفه‌های نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب واحد علوم و تحقیقات انواع نرم افزار، کتب مرتبط، پایان‌نامه و پوستر در زمینه‌های حجاب و قرآن، حجاب و ازدواج، حجاب و آرامش روانی، حجاب و امنیت اجتماعی، حجاب کامل و برتر، حجاب و روابط زناشویی، حجاب و جوامع بین‌الملل به نمایش گذاشته شده است.


وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه 4 نشست تخصصی حجاب و عفاف با حضور اساتید گروه معارف این واحد دانشگاهی و دانشجویان برگزار شد.


سوادی ادامه داد: با پایان این نمایشگاه تخصصی و با بهره‌گیری از بیش از 150 جلد کتاب با موضوع حجاب و عفاف، کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف در کانون حجاب و عفاف این واحد دانشگاهی تاسیس خواهد شد.

کلمات کلیدی: کتابخانه تخصصی حجاب و عفاف، کتابخانه تخصصی، کتابخانه، کتابخانه واحد علوم و تحقیقات، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد، کتابخانه دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image