ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ایجاد گروه‌های آموزشی بیومکانیک ورزشی و رفتار حرکتی در دانشگاه بیرجند (17 خرداد 92)

ایجاد گروه‌های آموزشی بیومکانیک ورزشی و رفتار حرکتی در دانشگاه بیرجند (17 خرداد 92)

رییس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه بیرجند از تحصیل حدود 340 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشکده خبر داد.




محمداسماعیل افضل پور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، گفت: رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه بیرجند از سال 1374 با کسب مجوز از شورای گسترش آموزش عالی با گزینش 30 دانشجو در دوره روزانه در دل دانشکده ادبیات و علوم انسانی تاسیس شد.



وی افزود: هم اکنون بیش از 300 دانشجو در دوره کارشناسی، حدود 30 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 10 دانشجو در مقطع دکتری رشته تربیت بدنی تحصیل می‌کنند.



رییس دانشکده تربیت بدنی بیرجند اظهارکرد: در طول این دوران، دانشگاه بیرجند منابع و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بسیار خوبی را برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در سطح دانشگاه و گسترس رشته تربیت بدنی ایجاد کرده و با استخدام منابع انسانی، فراهم کردن تجهیزات و لوازم ورزشی آموزشی و کمک آموزشی، و دایر کردن و مجهز کردن آزمایشگاه‌های مختلف(آزمایشگاه فیزیولوژی ورزش، آزمایشگاه حرکت شناسی و بیومکانیک، آزمایشگاه جوندگان و کارگاه طب ورزشی) گام‌های اساسی و قابل توجهی در راستای توسعه رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برداشته است.



وی افزود: ایجاد دو گروه آموزشی شامل گروه بیومکانیک ورزشی و گروه رفتار حرکتی بر اساس تخصص‌ها و امکانات موجود، برای ایجاد ظرف چهار سال آینده در دستور کار قرار دارد.



افضل پور با بیان اینکه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه بیرجند از هرم هیات علمی خوبی برخوردار است، تصریح کرد: به طوری که در حال حاضر دو دانشیار رسمی، پنج استادیار رسمی، یک بورسیه در حال تحصیل در دوره دکتری فیزیولوژی ورزش و چهار کارشناس آموزشی تمام وقت مشغول بکار هستند که نیروی انسانی کافی برای امور آموزشی، اجرایی و اداری دانشکده بشمار می‌روند.



وی افزود: به دلیل وجود نیروهای بومی متخصص و تعامل با دانشگاه‌های همجوار، حدود 20 نفر از متخصصان و دانش آموختگان رشته تربیت‌بدنی نیز با دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه بیرجند همکاری نزدیک و پیوسته دارند.



افضل‌پور خاطرنشان کرد: در راستای گسترش فعالیت‌های پژوهشی، کمک به توسعه علمی رشته تربیت بدنی و انتشار جدید یافته‌های علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه بیرجند توانست مجوز چاپ نشریه "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیسیون بررسی نشریات کشور اخذ کند.

کلمات کلیدی: گروه‌های آموزشی، بیومکانیک ورزشی، رفتار حرکتی، دانشگاه بیرجند، اخبار دانشگاه بیرجند، کارشناسی دانشگاه بیرجند، ارشد دانشگاه بیرجند، دکتری دانشگاه بیرجند

آمار بازدید: 693 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image