ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارسال بیش از 34هزار اثر به جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی (16 خرداد 92)

ارسال بیش از 34هزار اثر به جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی (16 خرداد 92)

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان این که پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویی در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود، گفت: پس از اتمام ارسال آثار امور مربوط به داوری آثار دانشجویان در مرحله اول به مدت یک هفته به صورت همزمان در 51 دانشگاه علوم پزشکی کشور آغاز خواهد شد و آثاری که در بخش دانشگاهی بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند وارد مرحله کشوری می شوند.




به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، حسین همتی گفت: داوری این آثار از 8 تا 22 خردادماه ادامه دارد و نتایج آن نیز در مراسم اختتامیه که در شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می شود، اعلام خواهد شد.



سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت یادآور شد: بخش کتبی پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور روز 31 خردادماه و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود.



گفتنی است این جشنواره با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی دانشجویان علوم پزشکی در راستای حفظ و تقویت هویت اسلامی و ایرانی، ارتقای فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی به عنوان یکی از راهبردهای دستیابی به سلامت معنوی و تقویت و احیاء و معرفی هنر اصیل و سازنده ایرانی و شناخت فرهنگ و مدنیت اسلام و ایران برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی، جشنواره فرهنگی، دانشجویان علوم پزشکی، دانشجویان، علوم پزشکی، جشنواره علوم پزشکی

آمار بازدید: 293 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image