ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رتبه 4 دانشگاه ایرانی در میان دانشگاههای آسیایی از نظر وب سایت (10 خرداد 92)

رتبه 4 دانشگاه ایرانی در میان دانشگاههای آسیایی از نظر وب سایت (10 خرداد 92)

رتبه ‌بندی سال 2013 نظام رتبه‌بندی 4 International Colleges & Universities منتشر و بر اساس آن رتبه دانشگاههای ایرانی نیز اعلام شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر جعفر مهراد با اعلام خبر انتشار رتبه ‌بندی سال 2013 نظام رتبه‌بندی International Colleges & Universities 4 گفت: این نظام رتبه‌بندی، 11160 کالج و دانشگاه را از 200 کشور جهان بر اساس محبوبیت وب سایت آنها رتبه‌بندی می‌کند.

وی اظهار داشت: این نظام رتبه‌بندی، علاوه بر ارائه فهرستی کلی از 200 دانشگاه برتر جهان، فهرست‌های تفکیکی از دانشگاه‌های آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آسیا را نیز ارائه می‌دهد.

رئيس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری افزود: این نظام رتبه‌بندی از نوع نظام‌هایی است که وب سایت مراکز آموزش عالی و تحقیقات علمی را رتبه بندی می کند و حضور دانشگاه‌های ایران در این فهرست و در بخش آسیا قابل توجه است.

وی ادامه داد: در فهرست دانشگاه‌های آسیا، دانشگاه تهران حائز رتبه 10 و دانشگاه‌های فردوسی مشهد، علوم پزشکی تهران و جامع علمی-کاربردی به ترتیب حائز رتبه‌های 70، 79 و 92 می‌باشند. در مجموع، از کل دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور فهرست رتبه بندی شده 266 دانشگاه‌ ایران تهیه و ارائه شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاههای آسیایی، رتبه بندی دانشگاههای آسیایی، جایگاه دانشگاههای آسیایی، دانشگاههای ایران، رتبه بندی دانشگاههای ایران، جایگاه دانشگاههای ایران، وب سایت دانشگاههای ایران

آمار بازدید: 532 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image