ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تمدید مهلت ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات تا 14 مرداد (مرداد 91)

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات تا 14 مرداد (مرداد 91)

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد که مدت زمان ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات تا 14 مرداد تمدید شد.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا فقیهی امروز چهارشنبه در جلسه امضای تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این ستاد، گفت: سال گذشته 12هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات اعزام شدند و در مرحله دوم 8هزار نفر به عتبات اعزام خواهند شد.

وی همچنین خبر از تمدید زمان نام نویسی برای اعزام به عتبات عالیات داد و گفت: دانشگاهیان تا 14 مردادماه فرصت ثبت نام دارند و بعد از اتمام این مدت قرعه کشی صورت می گیرد.

به گفته وی، اعزام دانشگاهیان به عتبات از شهریور ماه آغاز می‌شود و روزانه سه اتوبوس با ظرفیت 120 نفر به عتبات اعزام می‌شوند.

فقیهی ادامه داد: در مهر و آبان به دلیل آنکه کلاس‌های دانشگاهی شروع می‌شود روزانه 2 اتوبوس با ظرفیت 80 نفر به عتبات اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد که تاکنون 51 هزار و 875 نفر در سایت لبیک ثبت نام کردند.

کلمات کلیدی: ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات، مهلت ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات، تاریخ مهلت ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، تعداد افراد اعزامی به عتبات عالیات دانشگاهیان

آمار بازدید: 482 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image