ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی جزییات تغییر در نحوه پذیرش داوطلبان آزمون فوق تخصصی پزشکی (7 خرداد 92)

جزییات تغییر در نحوه پذیرش داوطلبان آزمون فوق تخصصی پزشکی (7 خرداد 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت از تغییر در نحوه پذیرش داوطلبان آزمون فوق تخصصی خبر داد.




دکتر بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، گفت: بر این اساس مصوب شد نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون فوق تخصصی تغییر کند.



وی افزود: پیش از این آزمون فوق تخصصی در 27 رشته امتحانی برگزار می‌شد، ولی بر اساس این مصوبه از دوره بعدی آزمون فوق تخصصی امتحانات در سه گروه آموزشی داخلی، جراحی و اطفال برگزار می‌شود.



عین‌اللهی ادامه داد: بر این اساس داوطلبان می‌توانند متقاضی شرکت در یکی از این سه گروه آموزشی شوند بنابراین بر اساس این شیوه سوالاتی که طراحی می‌شود بر اساس معلومات عمومی و پایه هر گروه می‌باشد.



وی با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون نتایج اولیه اعلام می‌شود، اظهار کرد: سپس داوطلبان می‌توانند بر اساس نمره‌ای که کسب می‌کنند در هر گروه که شرکت کرده‌اند گرایش‌های تخصصی خود را انتخاب و سپس بر اساس نمرات آنان گزینش نهایی انجام می‌شود.



معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص ویژگی‌های این شیوه گفت:‌ در شیوه قبلی برای طراحی سوال 27 رشته فوق تخصصی حدود 300 اعضای هیات ممتحنه دعوت می‌شدند که با توجه به این شیوه دیگر نیازی به طراحی سوال برای 27 رشته فوق تخصصی نیست و فقط برای سه گروه آموزشی سوال طراحی می‌شود.



وی افزود: همچنین داوطلبان امکان انتخاب بیشتری را در هر گروه خود دارند همچنین از سوی دیگر ظرفیت هیچ رشته‌ای خالی نمی‌ماند.

کلمات کلیدی: آزمون فوق تخصصی پزشکی، آزمون، فوق تخصصی پزشکی، نحوه پذیرش داوطلبان، نحوه پذیرش داوطلبان پزشکی، نحوه پذیرش داوطلبان فوق تخصصی

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image