ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی تمدید و مهلت ویرایش آزمون کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای (29 اردیبهشت 92)

تمدید و مهلت ویرایش آزمون کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای (29 اردیبهشت 92)

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای تا ساعت 24 فردا (یکشنبه 29 اردیبهشت) خبر داد و گفت: تاکنون 285 هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.



دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان علاقه‌مند به ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است تا این دسته از داوطلبان بتوانند تا ساعت 24 فردا نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.


وی ادامه داد: داوطلبان باید با مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون که از روز یکشنبه 15 اردیبهشت ما بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روز های دوشنبه 16، 23 اردیبهشت ماه منتشر شده در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت‌نام اقدام کنند.


توکلی افزود: برای این منظور ضرورت دارد هر داوطلب بعد از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام و پس از مطالعه دقیق این دفترچه حداکثر تا ساعت 24 فردا نسبت تکمیل تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام اقدام کنند.


وی با اشاره به ویرایش انتخاب رشته این آزمون تا روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه، گفت: با توجه به اعلام ظرفیت‌های جدید از سوی برخی از موسسات آموزش عالی اطلاعیه‌ مربوط به این کدرشته محل‌ها از ساعت 16 امروز، داوطلبان آزمون کاردانی نظام جدید باید به این موضوع توجه کنند.


مشاور عالی سازمان سنجش افزود: البته داوطلبانی که قبلا اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل به انتخاب رشته کدرشته محل‌های جدید تا ساعت 24 دوشنبه 30 اردیبهشت ماه با مراجعه به قسمت ویرایش سایت سازمان نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.


کلمات کلیدی: آزمون کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای، ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای، www.sanjesh.org، کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای، کاردانی نظام جدید، فنی‌وحرفه‌ای

آمار بازدید: 538 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image