ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تعطیلی یک واحد علمی کاربردی در استان البرز (29 اردیبهشت 92)

تعطیلی یک واحد علمی کاربردی در استان البرز (29 اردیبهشت 92)

رییس دانشگاه علمی و کاربردی استان البرز از تعطیلی یک واحد علمی کاربردی در این استان خبر داد.



حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: برخی از روسای واحدهای علمی کاربردی درک درستی از رسالت این دانشگاه ندارند.


وی افزود: متاسفانه به دلیل این که برخی از واحدهای علمی کاربردی در کشور همگام با رسالت خود عمل نکرده و در ارائه خدمات آموزشی ضعیف بوده‌اند، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، دستور تعطیلی 50 واحد را در کشور صادر کرده است.


حسینی اظهارکرد: متاسفانه یکی از این دانشگاه‌ها در استان البرز بود که با 300 دانشجو تعطیل شده است.


وی ادامه داد: بدون شک انتقال این دانشجوها به واحدهای دیگر کار آسانی نیست، چرا که برخی از دروس آنها در دانشگاه‌های دیگر تدریس نمی‌شود و علاوه بر این دانشجویان واحد تعطیل شده بدون شک از نظر رفت و آمد و صرف زمان با مشکل روبرو خواهند شد.


حسینی با اشاره به دلایل تعطیلی این واحد، گفت: متاسفانه برخی از مدیران واحدهای علمی کاربردی درک درستی در زمینه برقراری ارتباط موثر بین محیط علمی و جامعه ندارند که در نهایت موجب آسیب به دانشجو می‌شود.


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر در استان البرز 30 واحد جامع علمی کاربردی فعال است، اظهارکرد: دانشگاه‌های علمی مهارتی برخلاف دانشگاه‌های آکادمیک که جزوه محور هستند، بر افزایش مهارت‌های عملی دانشجویان تاکید دارند، بنابراین می‌توانند نقش موثری در پویایی بازار کار و افزایش عملکرد افراد شاغل در جامعه داشته باشند.


حسینی در پایان، گفت: آموزش به کارمندان و روسای این دانشگاه‌ها تاثیر بسزایی در تفهیم رسالت اصلی دانشگاه علمی کاربردی و کیفیت بخشی به روند فعالیت این واحدها دارند.

کلمات کلیدی: علمی کاربردی، علمی کاربردی البرز، علمی کاربردی استان البرز، تعطیلی علمی کاربردی

آمار بازدید: 403 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image