ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دعوت ازدانشگاهیان جهت تولیدمحتوا کتب دانشگاه پیام‌نور و پذیرش حداکثر 5دانشجو دکتری درهر رشته (28 اردیبهشت 92)

دعوت ازدانشگاهیان جهت تولیدمحتوا کتب دانشگاه پیام‌نور و پذیرش حداکثر 5دانشجو دکتری درهر رشته (28 اردیبهشت 92)

رییس دانشگاه پیام نور از کلیه اساتید و دانشجویان علاقه‌مند خواستار شد که در راستای تولید محتوا با دانشگاه پیام نور همکاری کنند.




دکتر حسن زیاری در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه پیام نور درحال حاضر دارای حدود 4 تا 5 هزار عنوان درسی است، گفت: از این میزان بیش از هزار عنوان مربوط به دانشگاه پیام نور است اما دانشگاه در صدد است که تعداد محتواهای تولیدی دانشگاه را افزایش دهد.



وی اضافه کرد: طی یک برنامه پنج ساله درصددیم که علاوه بر بروز رسانی محتوای کتب درسی در جهت افزایش تولید محتوا نیز گام برداریم.



وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور به شیوه بدون کاغذ، اظهار کرد: ترم گذشته این شیوه مورد استقبال قرار گرفت و این ترم آزمون‌های بدون کاغذ به واحدها و مراکز بیشتری توسعه می‌یابد.



رییس دانشگاه پیام نور همچنین با اشاره به 60 رشته دکترای دانشگاه پیام نور نیز گفت: بر این اساس در هر رشته حداکثر پنج دانشجوی دکترا پذیرش خواهیم داشت.

کلمات کلیدی: کتب دانشگاه پیام‌نور، محتوای کتب دانشگاه پیام‌نور، تولید محتوای کتب دانشگاه پیام‌نور، تالیف کتب دانشگاه پیام‌نور، دانشجو دکتری، دکتری

آمار بازدید: 335 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image