ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارائه مشاوره مذهبی به دانشجویان خوابگاهی الزهرا (27 اردیبهشت 92)

ارائه مشاوره مذهبی به دانشجویان خوابگاهی الزهرا (27 اردیبهشت 92)

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) از نشست ریاست دانشگاه با دانشجویان خوابگاهی خبر داد و گفت: برای هفته خوابگاهها برنامه مشاوره مذهبی را برای دانشجویان خوابگاهی در نظر گرفتیم.


دکتر مهناز امیرخوانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت هفته خوابگاه ها امشب دکتر انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا(س) به همراه دیگر مسئولان دانشگاهی که در حیطه دانشجویی فعال هستند، از خوابگاه دختران بازدید و نشستی با دانشجویان خواهند داشت.

وی ادامه داد: در این نشست مسایل و مشکلات دانشجویان خوابگاهی با ریاست دانشگاه و دیگر مسئولان دانشگاه مطرح شده و بحث و بررسی می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا (س)از دیگر برنامه های دانشگاه در هفته خوابگاه‌ها به برگزاری برنامه مشاوره های مذهبی اشاره کرد که روزانه از ساعت 16 الی 17 در محوطه خوابگاه برگزار می شود.

وی افزود: برای ارتقا توانمندی دانشجویان خوابگاهی از زنان موفق کارآفرین در عرصه اقتصاد دعوت شد تا در خوابگاه‌ها حضور یافته و سخنرانی کنند، همچنین با توجه به اهمیت فضای سایبری و آسیب هایی که ممکن است از این ناحیه برای دانشجویان ایجاد شود برنامه سخنرانی دراین زمینه در خوابگاه دانشجویان برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) از دیگر برنامه هایی که در این هفته توسط معاونت فرهنگی برگزار شد به محفل انس با قرآن، شب شعر، نقد فیلم ،برنامه های ورزشی ، کارگاه های مهارتی اشاره کرد.

کلمات کلیدی: مشاوره مذهبی، ارائه مشاوره مذهبی، دانشجویان خوابگاهی الزهرا، مشاوره دانشجویی، دانشگاه الزهرا

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image