ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه اختصاص 25 امتیاز ارتقای اساتید دانشگاه آزاد به فعالیت های فرهنگی (مرداد 91)

اختصاص 25 امتیاز ارتقای اساتید دانشگاه آزاد به فعالیت های فرهنگی (مرداد 91)

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد از تأثیر فعالیت های فرهنگی اساتید این دانشگاه در ارتقا گفت: 25 امتیاز ارتقای اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد به فعالیت های فرهنگی اختصاص دارد.


محمد مهدی مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: مشارکت استادان حوزه و دانشگاه همچنین اعضای هیات علمی در فعالیتهای فرهنگی در کارایی و اثربخشی این فعالیتها تاثیر بسیار دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان با پیروی از استادان خود بیشتر جذب فعالیتهای فرهنگی می شوند، از این رو شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مشارکت فرهنگی استادان امتیازهای ویژه ای در نظر گرفته و فعالیتهای فرهنگی استادان در ارتقای علمی آنان تاثیرگذار است.

مظاهری ادامه داد: به گونه ای که تا 25 امتیاز از امتیازات ارتقاء علمی استادان به فعالیتهای فرهنگی تعلق دارد و معاونت فرهنگی دانشگاه نیز از این موضوع برای تعامل با استادان و اعضای هیات علمی دانشگاهها بهره می گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اعلام کرد که عضویت استادان در کانونهای فرهنگی، مشارکت در همایشها، نشستهای علمی و کرسیهای آزاد اندیشی همچنین مشارکت در اموری چون مشاوره فرهنگی زمینه های مساعدی است که برای استادان فراهم شده است.

وی یادآوری کرد که دو پژوهشکده قرآن و عترت و مطالعات میان فرهنگی اقدامی مناسب جهت فعالیت فرهنگی استادان به شمار می رود.

مظاهری تاکید کرد که این دو پژوهشکده وابسته به معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد با مجوز شورای گسترش آموزش عالی تاسیس شده اند و هر یک دارای گروه های پژوهشی متعددی هستند.

کلمات کلیدی: نحوه ارتقای اساتید دانشگاه آزاد، چگونگی ارتقای اساتید دانشگاه آزاد، تاثیر فعالیت های فرهنگی در ارتقای اساتید دانشگاه آزاد، ارتقای اساتید دانشگاه آزاد، ارتقای اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 614 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image