ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد واحد زاهدان مدال طلا کسب کرد (12 اردیبهشت 92)

دانشگاه آزاد واحد زاهدان مدال طلا کسب کرد (12 اردیبهشت 92)

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مسابقات بین‌المللی اختراعات و ابتکارات 2013 موفق به کسب مدال طلا شد


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد زاهدان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مسابقات بین‌المللی اختراعات و ابتکارات 2013 که در کشور سوئیس برگزار شد موفق به کسب مدال طلا برای طرح اختلاط نانویی با دوام بالا بتن در برابر خوردگی شد.

محسن کالوندی و مهلا رضایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور در مسابقات بین‌المللی اختراعات و ابتکارات 2013 موفق به کسب جایزه ویژه این دوره از مسابقات برای بهترین ایده برای طرح تجاری «ساخت ترکیب نانویی مقاوم» شدند.

به گفته محسن کالوندی، از مزایای طرح مذکور ساخت بتن‌های مقاوم در برابر خوردگی و یون کلر و با مقاومت بالا است که در ساخت ساختمان‌ها در کنار سواحل و دریا حائز اهمیت است.

دانشجویان عمران گرایش سازه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در کارنامه خود جایزه ویژه IFIA در سال 2012، بهترین ایده در مسابقات اروپا، مدال طلای مسابقات بین‌المللی اختراعات و ابتکارات کرواسی و پنج مدال جهانی را به ثبت رسانده‌اند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد واحد زاهدان، دانشگاه آزاد، واحد زاهدان، مدال طلا، جایزه ویژه IFIA، مسابقات بین‌المللی اختراعات و ابتکارات 2013، اختراع

آمار بازدید: 418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image