ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وجود 11 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد نشان از اهمیت توسعه این دانشگاه است (11 اردیبهشت 92)

وجود 11 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد نشان از اهمیت توسعه این دانشگاه است (11 اردیبهشت 92)

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر، وجود بیش از 15 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی منطقه که قریب به 11 هزار نفر آن را دانشجویان آزاد اسلامی تشکیل می‌دهند، نشان از اهمیت توسعه این دانشگاه برشمرد


به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، این دانشگاه را یکی از دانشگاه‌های موفق و مجهز استان برشمرد که در توسعه همه جانبه شهرستان اهر نقش موثر خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی، برگزاری بزرگ‌ترین یادواره شهدای منطقه ارسباران برای گرامیداشت یک‌هزار و 200 شهید منطقه ارسباران، برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ده‌ها همایش فنی و تخصصی در حوزه‌های مختلف در سطح ملی و منطقه‌ای از افتخارات این دانشگاه برشمرد.

فرماندار اهر در ادامه اظهار امیدواری کرد با تداوم این فعالیت‌ها شاهد روند رو به رشد این دانشگاه در ابعاد مختلف باشیم.

این مقام مسئول، تلاش‌های انجام شده در اجرای پروژه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ساخت بزرگ‌ترین مسجد و مجتمع فرهنگی همچنین چند پروژه دیگر در این دانشگاه را گامی عملی در زمینه فعالیت‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی اساتید و دانشجویان برشمرد.

صدیقی، از افتخارات معنوی این دانشگاه به میزبانی دو شهید گمنام در محوطه این دانشگاه نام برد و حضور شهدای گمنام در این واحد را موجب خیر و برکت معنوی و افتخاری بزرگ برای این دانشگاه عنوان کرد.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب فرهنگی بتوانیم فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنیم.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر، وجود بیش از 15 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی منطقه که قریب به 11 هزار نفر آن را دانشجویان آزاد اسلامی تشکیل می‌دهند، نشان از اهمیت توسعه این دانشگاه برشمرد.

فرماندار اهر تصریح کرد: این دانشگاه منشاء خدمات عظیم علمی و فرهنگی به منطقه شده و کسب عنوان دومین واحد دانشگاهی بعد از مرکز استان نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این مجموعه عظیم برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی است.

وی، از دیگر نیازهای شهرستان اهر را دانشکده پرستاری و مامایی برشمرد و افزود: در بازدیدی که از فضا و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی اهر داشتیم، مشخص شد که این دانشگاه می‌تواند کمک موثری را در راه‌اندازی این دانشکده برای بهره‌مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی از امکانات این دانشگاه داشته باشد.

این گزارش حاکی است، در صورت موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت و درمان، براساس تفاهم‌نامه‌ای قسمتی از ساختمان دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در اختیار دانشکده پرستاری و مامایی قرار می‌گیرد تا این دانشکده در محل دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت مجدد خود را آغاز کند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، توسعه دانشگاه آزاد، اهمیت دانشگاه آزاد، دانشجویان دانشگاه آزاد، تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 286 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image