ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ضرورت توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد (10 اردیبهشت 92)

ضرورت توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد (10 اردیبهشت 92)

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در بازدید نماینده و فرماندار اهر که جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آنها را همراهی می‌کردند، از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و مراکز تحقیقاتی پژوهشی دانشکده علوم این دانشگاه، دانشکده داروسازی همچنین از پروژه‌های در دست اجرای این واحد بازدید شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، تلاش‌های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و عمرانی بسیار قابل توجه برشمرد و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های لازم و تلاش‌های مضاعف دست‌اندرکاران تلاشگر این واحد دانشگاهی، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر این دانشگاه باشیم.

عباس فلاحی‌باباجان، توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی را برای رونق هرچه بیشتر این واحد دانشگاهی به خصوص در رشته‌های علوم پزشکی بسیار مهم برشمرد و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با توجه به ظرفیت ویژه این واحد دانشگاهی به دلیل وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، اساتید مجرب با مرتبه علمی بالاتر و فضای مناسب برای توسعه، شاهد افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی به خصوص ایجاد رشته مهم دکترا داروسازی در شهرستان اهر باشیم.

این نماینده مجلس، رونق و توسعه بخش‌های مختلف را در رونق زیربخش‌های علمی و فرهنگی بسیار مهم برشمرد و افزود: با توجه به ظرفیت بالای این دانشگاه تقویت ساز و کارهای علمی و تحقیقی می‌تواند در روند توسعه دانشگاه نقش اساسی ایفا کند.

وی، گفت: در بازدیدی که امروز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر داشتیم با توجه به فضا و امکانات مناسب در تلاش هستیم دانشکده پرستاری و مامایی را در فضای این واحد دانشگاهی راه‌اندازی کنیم.

کلمات کلیدی: تحصیلات تکمیلی، توسعه تحصیلات تکمیلی، رشد تحصیلات تکمیلی، دکتری، دکترا، کارشناسی ارشد، توسعه کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image