ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حمایت از پايان نامه هاي دانشجويي در حوزه فضای مجازی (7 اردیبهشت 92)

حمایت از پايان نامه هاي دانشجويي در حوزه فضای مجازی (7 اردیبهشت 92)

جزئیات طرح جديد پژوهشگاه فضاي مجازي مرکز ملی فضای مجازی برای حمايت از پايان نامه هاي دانشجويي در قالب گرنت پژوهشي اعلام شد.به گزارش خبرنگار مهر، پژوهشگاه فضای مجازی در برنامه هاي جديد خود در نظر دارد پايان نامه هاي دانشجويي و برنامه هاي پژوهشي در حوزه فضاي مجازي در مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري را برای كمك به فعال سازي و هدايت استعدادهاي شاخص در قالب گرنت هاي پژوهشي مورد حمايت قرار دهد.


در این راستا اين پژوهشگاه با اعلام اولويت محورهاي پژوهشي خود آماده دريافت پيشنهادهاي پژوهشي از سوي اساتيد دانشگاه ها براي انجام حمايت مالي از آنها خواهد بود.

اساتيد دانشگاه ها باید طبق برنامه اي كه متعاقبا اعلام خواهد شد تا پايان خرداد ماه برنامه هاي پژوهشي خود را كه مرتبط با فضاي مجازي و در راستاي محورهاي پژوهشي تعيين شده توسط اين پژوهشگاه است را ارسال کنند که پيشنهادات ارائه شده پس از بررسي و ارزيابي توسط كميته علمي متشكل از اساتيد اولويت بندي شده، در صورت پذيرش مورد حمايتهاي مالي از سوي پژوهشگاه فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

مبلغ گرنت براي حمايت 10 ميليون تومان در نظر گرفته شده است كه بخشي از اين مبلغ در ابتداي قرارداد به صورت پيش پرداخت به استاد مربوطه پرداخت شده و مابقي آن در پايان قرارداد و پس از ارئه گزارش نتايج تحقيقات بصورت يك مقاله و درج آن در مجله داخلي پژوهشگاه و مجلات پيشنهادي توسط اين پژوهشگاه پرداخت مي شود.

محورهاي پژوهشي در پژوهشگاه فضای مجازی با توجه به گستردگي فعاليتهاي مركز ملي فضاي مجازي در حوزه هاي محتوا، تنظيم مقررات و امنيت و همچنين در حوزه هاي علوم انساني علاوه بر حوزه ICT و IT جزو عناوين پژوهشي مورد توجه اين مركز است و محورهاي پژوهشي و زمان نهايي ارسال پيشنهادات از سوي اساتيد دانشگاه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلمات کلیدی: پايان نامه هاي دانشجويي، حمایت از پايان نامه هاي دانشجويي، پايان نامه، فضای مجازی، پایان نامه حوزه فضای مجازی، گرنت پژوهشي

آمار بازدید: 237 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image