ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی استخدام 4000 هیات علمی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی (6 اردیبهشت 92)

استخدام 4000 هیات علمی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی (6 اردیبهشت 92)

سپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی از اخذ مجوز جذب 4000 عضو هیات علمی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.


دکتر عباس مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اخذ مجوز جذب هیات علمی برای سال 92 از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت و راهبردی ریاست جمهوری، گفت: مجوز جذب 4000 هیات علمی برای سال 92 دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: به این منظور مقدمات کار فراهم شده است و از این 4000 مجوز، برای جذب اعضای هیات علمی جوان برای دانشگاه‌های سراسر کشور در شهریور ماه استفاده کنیم.

مسجدی، اعضای هیات علمی را یکی از ارکان اصلی دانشگاه‌ها خواند و ادامه داد: با توجه به نیاز حوزه آموزش و درمان به اعضای هیات علمی‌، خوشبختانه این مجوز اخذ شده است و اکنون در حال بررسی نیاز دانشگاه‌ها هستیم.

سپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی افزود: در مجموع بزودی به صورت متمرکز فراخوان جذب منتشر می‌شود، به این ترتیب افراد واجد شرایط می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند و در نهایت در پروسه‌ای چهار و نیم ماهه به عنوان هیات علمی جذب دانشگاه‌ها می‌شوند.

کلمات کلیدی: استخدام، استخدام اردیبهشت 92، استخدام سال 92، اخبار استخدامی جدید، استخدام هیات علمی، جذب هیات علمی، استخدام هیات علمی سال 92، استخدام دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، استخدام علوم پزشکی سال 92

آمار بازدید: 586 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image