ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی آغاز ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان از ۱۵ خرداد (6 اردیبهشت 92)

آغاز ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان از ۱۵ خرداد (6 اردیبهشت 92)

مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان از ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: در اردیبهشت ماه در مدارس ثبت‌نام انجام نمی‌شود.


قاسم مستقیم، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 93ـ92 اظهار داشت: خانواده‌ها نگران ثبت‌نام فرزندان‌شان در مدارس نباشند و ثبت‌نام‌ها نیز از 15 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های اول دبستان، اول راهنمایی (اول «متوسطه اول») و اول دبیرستان (اول «متوسطه دوم») با حضور والدین در مدارس انجام می‌شود اما برای ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه نیاز به حضور والدین و دانش‌آموزان نیست و مدیران مدارس ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

مستقیم در خصوص ثبت‌نام کلاس‌ اولی‌ها در مدارس گفت: ثبت‌نام‌ها کلاس اولی‌ها نیز مانند ثبت‌نام سایر پایه‌ها از 15 خرداد آغاز می‌شود اما پایگاه‌های سنجش از اول خرداد ماه دایر است.

وی توضیح داد: بر این اساس والدین از اول خرداد با مراجعه به مدرسه مورد نظر برای ثبت‌نام فرزندشان در منطقه محل سکونت، فرم سنجش را دریافت کرده و به پایگاه‌های سنجش مراجعه می‌کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ثبت‌نام قطعی کلاس‌ اولی‌ها در مدرسه پس گذراندن مراحل کامل سنجش در پایگاه‌های سنجش است، گفت: بخشنامه ثبت‌نام به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است و مدارس در هنگام ثبت‌نام به جز هزینه بیمه و کتاب برای دبستانی‌ها، نباید هزینه دیگری را دریافت کنند.

کلمات کلیدی: ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان، زمان ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان، آغاز ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان، شروع ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان، زمان ثبت نام دانش آموزان

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image