ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری آزمون دستیاری بدون هیچ شبهه و اختلالی و اعلام نتایج آزمون در 15 خرداد (5 اردیبهشت 92)

برگزاری آزمون دستیاری بدون هیچ شبهه و اختلالی و اعلام نتایج آزمون در 15 خرداد (5 اردیبهشت 92)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها حداکثر سعی را انجام دادند تا با استفاده از آخرین امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این آزمون بدون کوچکترین اختلال و شبهه‌ای برگزار شود.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا ، طریقت منفرد در حاشیه بازدید از حوزه آزمون دستیاری پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهارکرد: این آزمون مهمترین آزمون دانشگاهی کشوری است که هم شرکت‌کنندگان و هم خانواده‌ها و جامعه توجه ویژه‌ای به آن دارند.


وی افزود: افرادی که از اعضای گروه اجرای آزمون بودند 10 روز است که در قرنطینه وزارت بهداشت قرار دارند و به طور ویژه از زحمات این افراد و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنیم.


وزیر بهداشت درباره افزایش ظرفیت‌ها به منظور بهره‌مندی مناطق محروم با بیان اینکه از 15 هزار و 500 شرکت‌کننده، 2000 نفر در آزمون دستیاری برگزیده می‌شوند، گفت: یک نسبتی باید بین نیروهای متخصص و طب عمومی وجود داشته باشد و یکی از اهمیت‌های خاص این آزمون تفاوت زیاد بین داوطلبان در رشته‌های تخصصی و عمومی است.


وی افزود: امیدواریم با اجرای برنامه پزشک خانواده تفاوت‌های رشته‌های تخصصی و عمومی به حداقل برسد و نزدیکی بیشتری بین گروه‌های پزشکی برقرار شود به طوری که به همان نسبت رشته‌های تخصصی تعدیل شود.


طریقت درمورد زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری پزشکی اظهار کرد: در 15 خرداد نتایج اولیه و 15 تیر ماه نیز نتایج نهایی آزمون دستیاری اعلام خواهد شد.


وی درباره جذب پزشکان عمومی با بیان اینکه جذب پزشکان عمومی با فراخوان میسر نمی‌شود، تصریح کرد: البته حق با این گروه است چرا که در سال‌های گذشته مورد بی‌مهری های زیادی قرار گرفته‌اند و در جایگاه مطلوب خود نبودند که امیدواریم با اصلاح نظام و سیستمی که جایگاه طب عمومی و پزشکان عمومی و مراقبت‌های اولیه را احیا کند، این مساله بر طرف شود.

کلمات کلیدی: آزمون دستیاری، برگزاری آزمون دستیاری، چهلمین آزمون دستیاری، نتایج آزمون دستیاری، نتیجه آزمون دستیاری

آمار بازدید: 393 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image